کد خبر : 106188
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403- 03: 15

با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛

یک بانو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا شد

یک بانو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی آستارا شد

با حکم امیر حسین طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان «زهرا ناصری» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب شد.

به گزارش گیلانستان، فرماندار آستارا روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا که در محل فرمانداری آستارا و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و امام جمعه آستارا برگزار شد با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان با توجه به پیشینه غنی در حوزه فرهنگ و هنر نیازمند توجه بیشتر است، اظهار کرد: شهرستان آستارا از سابقه غنی فرهنگی و هنری برخوردار است.

 

محمد رضا شهاب‌زاده، افزود: آستارا از قدیم مهد ادب، علم، فرهنگ و هنر بوده و هنرمندان بزرگی را به جامعه پرافتخار هنری کشور و استان گیلان معرفی کرده است.

 

فرماندار آستارا این شهرستان مرزی را دارای ظرفیت‌های فرهنگی بسیار دانست که مستلزم معرفی و بهره‌برداری است.

 

وی خواستار حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان جهت اتمام کامل مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری ارشاد آستارا شد.

 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم «زهرا ناصری» به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا منصوب و از زحمات بهرام خوشحال رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار