کد خبر : 37113
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398- 12: 11

استاندار گیلان:

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شیرخوارگاه‌‌های گیلان تصویب شد

۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شیرخوارگاه‌‌های گیلان تصویب شد

استاندار گیلان از تصویب ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل شیرخوارگاه‌های استان خبر داد و گفت: از تمام خیران گیلانی انتظار داریم برای اجرای سریع‌تر این طرح با حضور فعال خود مانند همیشه یاریگر باشند.

به گزارش گیلانستان مصطفی سالاری امروز در حاشیه بازدید از آسایشگاه معلولان غرب گیلان اظهار داشت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت برای تکمیل شیرخوارگاه‌ها در گیلان اختصاص پیدا کرده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد تخصیص این منابع باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان ردیف اعتباری ویژه‌ای برای تکمیل شیرخوارگاه شهر رشت اختصاص پیدا کرده است عنوان کرد: خیران و نیکوکاران استان گیلان قبل از محقق شدن این اعتبارات،‌ برای پرداخت بخشی از هزینه‌های تکمیل شیرخوارگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

سالاری از پرداخت یک سوم هزینه‌های مربوط به ساخت و تکمیل شیرخوارگاه توسط خیران و نیکوکاران استان گیلان قدردانی کرد و ابراز داشت:‌ خیران نیک‌اندیش از دیرباز تاکنون منشأ خیرات و برکات بسیار زیادی در گیلان بوده‌اند و امیدواریم حضور یاریگر آنان در صحنه‌های مختلف همچنان ادامه پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه یک سوم اعتبارات لازم برای تکمیل شیرخوارگاه شهر رشت توسط مابقی خیران استان گیلان تقبل می‌شود ابراز داشت:‌ در کنار مشارکت خیران استان، برای تجهیز این شیرخوارگاه نیز از محل اعتبارات دولتی مبالغی اختصاص داده می‌شود.

سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس نیز در این مراسم از اهتمام خانه ملت برای تصویب لوایح حمایتی دولت از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و تصریح کرد:‌ با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات فرآرو، حمایت بیشتر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه به ویژه در زمان حاضر ضروری است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار