کد خبر : 103529
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402- 53: 13

رییس ستاد انتخابات گیلان:

۱۱۴ مکان دولتی و عمومی در اختیار داوطلبان مجلس قرار می گیرد

۱۱۴ مکان دولتی و عمومی در اختیار داوطلبان مجلس قرار می گیرد

رییس ستاد انتخابات گیلان گفت: با تصویب هیأت بررسی تبلیغات استانی ۱۱۴ مکان دولتی و عمومی در اختیار داوطلبان مجلس شورای اسلامی با کمترین هزینه قرار می‌گیرد.

به گزارش گیلانستان، محمد جلایی ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: به استناد ماده ۷۴ و ماده ۸۱ قانون انتخابات هیأت بررسی تبلیغات استانی در استان گیلان ۱۱۴ مکان دولتی و عمومی را برای هفته تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در اختیار آنان با کمترین هزینه قرار خواهد داد.

 

جلایی با بیان اینکه اسامی ۱۱۴ مکان تا تا ۲۰ بهمن اطلاع رسانی عمومی خواهد شد، افزود: پس از آن نامزدها با مراجعه به فرمانداری حسب درخواست و نیاز خود می‌توانند از این مکان‌ها و سالن‌ها برای نشست‌های تبلیغی خود بهره ببرند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: در صورتیکه نامزدها به صورت همزمان برای ساعت و مکانی درخواست داشته باشند فرمانداری‌ها بر اساس قرعه کشی آن مکان را با انعقاد قرار داد با دستگاه اداری مربوطی و واریز مبلغ حداکثر ۵۰۰ هزار تومان برای سه ساعت می‌توانند بهره بگیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: فرصت تبلیغات نامزدهای مجلس از سوم اسفند لغایت هشت صبح پنجشنبه ۱۰ اسفند خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار