کد خبر : 72026
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400- 55: 13

نماینده شهرستان رشت و خمام در مجلس:

۱۳ آبان نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار است

۱۳ آبان نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار است

احمدی مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان پرور ایران رمز افول سلطه استکبار آمریکا دانست و گفت: ۱۳ آبان اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار و مقابله عینی و عملی با سلطه‌گری و قدرت نمایی در برابر توطئه ها است.

به گزارش گیلانستان، «محمدرضا احمدی سنگری» امروز(چهارشنبه، ۱۲ آبان) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یوم الله ۱۳ آبان روز تجلی ارزش‌های انقلاب اسلامی و یادآور حماسه‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران است اظهار کرد: ۱۳ آبان امسال متفاوت‌تر از گذشته است و با توجه به شرایط منطقه باید به این روز مهم بیش از پیش توجه شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ۱۳ آبان را یادآور سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، قتل عام دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و روز تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام دانست و بیان کرد: این وقایع هیچ‌گاه از یاد و خاطره‌ها محو نخواهد شد.

وی با بیان اینکه هر کدام از این رویدادها درس‌آموز و امیدآفرین است که نقش قابل توجهی در تحرّک انقلاب اسلامی داشتند افزود: ۱۳ آبان تداعی حرکتی از بطن جامعه است که نشان از اقتدار ملت ایران در رویارویی با خواسته‌های دنیای استکبار و مقابله عینی و عملی با سلطه‌گری و قدرت نمایی در برابر توطئه ها دارد.

احمدی هر سه رویداد را گواهی بر دشمنی دیرینه و سلطه طلبی استکبار آمریکا دانست و تاکید کرد: این وقایع ثابت کرد که ایران و ایرانی با تاسی از مکتب عاشورا  علیه مستکبران قیام می کند و هر جا که لازم بداند از شرف و حیثیت و کیان انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران رمز افول سلطه استکبار آمریکا است تصریح کرد: آمریکا نشان داد همیشه به دنبال ضربه زدن به ایران و منفعت گرفتن است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس روحیه استکبارستیزی ملت ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: در ۱۳ آبان پیام استقلال طلبی مسلمانان باصدای بلند به دنیا اعلام می‌شود که با اتحاد و قدرت معنوی در برابر وحشیگری آمریکا مقاومت و ایستاوگی می‌کنیم و توان رویارویی با قدرت‌های مستکبر و تسلط بر آنها را داریم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار