کد خبر : 106234
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403- 34: 10

۲۴ ملک مازاد دولت در گیلان تاکنون مولدسازی شدند

۲۴ ملک مازاد دولت در گیلان تاکنون مولدسازی شدند

مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح مولدسازی املاک مازاد دولتی در گیلان گفت: تعداد کل املاک مولدسازی شده دولت سیزدهم در استان گیلان ۲۴ ملک به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که این آمار در هفته‌های آینده بیشتر خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، علیرضا نوروزی مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح مولدسازی املاک مازاد دولتی در گیلان اظهار کرد: تعداد کل املاک مولدسازی شده دولت سیزدهم در استان گیلان ۲۴ ملک به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که این آمار در هفته‌های آینده بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد املاک مازاد مصوب هیئت عالی واگذاری ۳۱ فقره به ارزش پنج هزار و ۷۵ میلیارد ریال است، گفت: بر اساس آمار تعداد املاک مازاد مصوب کارگروه ۱۰ فقره به ارزش ۸۰۷ میلیارد ریال می‌باشد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی گیلان با تأکید بر آماده‌سازی تعدادی املاک مازاد دولتی به‌منظور مطرح شدن در کارگروه استانی بیان کرد: تعداد املاک در فرآیند آماده‌سازی برای طرح در کارگروه استانی ۹ فقره به ارزش ۱۴۲ میلیارد ریال است و همچنین در این مدت ۹۷ فقره املاک جدید نیز شناسایی شده است.

به گفته نوروزی از بین املاک مصوب شده هیات عالی تعداد سه فقره ملک مازاد مرتبط به بهزیستی جهت استقرار اداره بهزیستی شهرستان املش در فرآیند معاوضه با یک ملک خصوصی بوده که در مرحله انتقال سند می‌باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار