کد خبر : 44952
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آذر 1398- 06: 11

رییس ستاد دیه گیلان:

۳۳۴ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند

۳۳۴ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های گیلان آزاد شدند

یزدانی گفت: ۳۳۴ زندانی جرایم غیرعمد طی ۹ ماه اخیر از زندان‌های گیلان آزاد شده‌اند که از این تعداد ۱۵۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان رشت بودند.

به گزارش گیلانستان در جلسه شورای شهر رشت که عصر امروز(چهارشنبه،۲۷ آذر) برگزار شد، «علیرضا یزدانی» با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد دیه استان اظهار کرد: طی ۹ ماه اخیر، با تلاش ستاد دیه ۳۳۴ زندانی از زندان‌های گیلان آزاد شده‌اند که هزینه جرائم‌ این افراد، ۱۳۲ میلیارد تومان بود.

رییس ستاد دیه استان گیلان افزود:‌ با تلاش ستاد دیه، ۳۵ درصد مبلغ فوق معادل ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان توسط شاکیان مورد گذشت و بخشش قرار گرفت.

وی ادامه داد: از مبلغ مذکور ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هم از سوی ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک شد.

رییس ستاد دیه گیلان با اشاره به کارنامه موفق عملکرد ستاد دیه استان در سطح کشور عنوان کرد: عملکرد گیلان منجر شده که به همراه استان‌های تهران و اصفهان جزو سه استان برتر و موفق کشور در شش ماه گذشته قرار گیرد.

به گفته یزدانی طی ۹ ماه اخیر، ۱۵۱ زندانی جرائم غیرعمد از زندان لاکان شهر رشت آزاد شده اند که ۲۱ نفر از آنان، زن بودند.

«اسماییل حاجی پور» نیز با تقدیر از تلاش ستاد دیه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اظهار کرد: تلاش‌های ستاد دیه منجر به بازگشت بسیاری از افراد به دامان خانواده هایشان می‌شود که به‌دلیل بدهی‌های مالی در زندان‌ها گرفتار و محبوس هستند.

رییس شورای شهر رشت افزود: شورای و شهرداری رشت آماده است برای این امر خیرخواهانه همراهی و همکاری مستمری با ستاد دیه استان داشته باشد.
پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار