کد خبر : 106263
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403- 24: 17

۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیارد ریال در گیلان به مزایده رفت

۳ ملک به ارزش ۸۷ میلیارد ریال در گیلان به مزایده رفت

به گفته مدیر کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، مزایده فروش ۳ واحد مسکونی اموال تملیکی در شهرهای لاهیجان و آستارا در مجموع به ارزش ۸۷ میلیارد ریال و اجاره یک واحد مسکونی در دهکده ساحلی بندر انزلی در حال برگزاری است.

به گزارش گیلانستان، احمدرضا موقری مدیر کل اموال تملیکی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مزایده املاک تملیکی در سطح استان اظهار کرد: در سال جدید، مزایده املاک اموال تملیکی گیلان به ارزش ۸۷ میلیارد ریال در شهرهای لاهیجان و آستارا همچنین اجاره یک واحد مسکونی در شهر بندرانزلی به صورت نقد و اقساط مندرج در سایت، در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شرایط شرکت در مزایده گفت: متقاضیان فرصت دارند تا روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه جاری جهت ارائه پیشنهادات خودشان در مزایده شماره ۱۱۴۹ سازمان به آدرس وبسایت WWW.TAMLIKI.IR و WWW.SETADIRAN.IR شرکت کنند.

به گفته مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گیلان، این املاک در شهرهای لاهیجان به آدرس پشت مسجد جامع- بن بست مستوفی- منزل آقای مجتبی ابراهیمی به ارزش پایه ۴۵ میلیارد ریال، دو ملک در آستارا به آدرس‌های خیابان عباسیه- حکیم نظامی- بن بست ۱۴- طبقه یک- منزل مسکونی آقای مرتضی خاکپور به ارزش پایه ۳۰ میلیارد ریال و عباس آباد- وحدت ۷- فرهنگیان- بلوک یک طبقه یک- منزل مسکونی آقای مهرزاد خوش ریحان به ارزش پایه ۱۲ میلیارد ریال می‌باشد.

موقری با بیان اینکه یک واحد مسکونی در شهر بندرانزلی به آدرس دهکده ساحلی – خیابان پنجم- خورشید غربی- روبروی دکل مخابراتی- پلاک ۳۶۴ به صورت اجاره و مبلغ پایه ماهیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به مزایده گذاشته شده است، افزود: متقاضیان پس از برنده شدن در مزایده و پرداخت کل ثمن، جهت انجام تشریفات قانونی و انتقال سند به مرجع قضایی (اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مربوطه) مراجعه کنند.

موقری با بیان اینکه زمان بازگشایی مزایده و اعلام برندگان، روز شنبه مورخ هشتم اردیبهشت ماه جاری است، گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سایت ستاد ایران، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها و همچنین کانال‌های اطلاع‌رسانی اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان گیلان به آدرس @amvaltamliki_gilan در ایتا و تلگرام از نتیجه اين مزایده مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار