کد خبر : 98568
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402- 53: 16

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی گیلان:

۴۱ مشاور املاک متخلف در رشت پلمب شد

۴۱ مشاور املاک متخلف در رشت پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از اجرای طرح برخورد با مشاوران املاک متخلف در شهرستان رشت خبر داد و گفت: ۴۱ واحد صنفی در اجرای این طرح پلمب شدند.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی حیدرخواه اظهار کرد: با هدف رعایت قانون، صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از ۱۹۳۶ واحد صنفی مشاور املاک در شهرستان رشت بازدید کردند، افزود: در این راستا برای ۵۳ واحد صنفی اخطاریه پلمب صادر و ۴۱ واحد صنفی نیز پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برخورد با این مغازه‌ها به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و عدم درج کد رهگیری، الصاق نرخ نامه، حق‌الزحمه در بند ۷ و ۱۰ مبایعه نامه و غیره بوده است، گفت: متصدیان این صنوف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حامی ولایت پنجشنبه , ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

در اینکه در بنگاه‌های املاک تخلفات زیادی صورت می‌گیرد شکی نیست. ولی اینکه مردم ومرجوعین به به بنگاه‌ها بابت مشکلات خود به ۱۱۰ زنگ بزنند. این نگاه اصلأ تخصصی در نیست

رفتن به نوار ابزار