کد خبر : 31726
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 آذر 1397- 12: 11

۴۵۷ نیروی راهداری در اجرای طرح زمستانه استان گیلان حضور دارند

۴۵۷ نیروی راهداری در اجرای طرح زمستانه استان گیلان حضور دارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به همکاری ۴۲ اکیپ کامل راهداری در اجرای طرح زمستانه، گفت: ۴۷۵ نیروی راهداری نیز در قالب این اکیپ‌ها به خدمات‌رسانی می پردازنند.

به گزارش  گیلانستان محمدرضا نازک‌کار شامگاه چهارشنبه در برنامه گفتگوی زنده ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اینکه در اجرای طرح زمستانه، راهداری نیز نقش مهمی ایفا می کند، اظهارکرد: ۴۲ اکیپ کامل راهداری شامل ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک و نیمه سنگین با سایر دستگاه‌ها در طرح زمستانه امسال همکاری می کنند.

نازک‌کار با بیان اینکه ۴۷۵ نفر از نیروهای راهداری در این طرح حضور دارند، افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان برای اسکان در راه ماندگان در زمان بارش برف و یا حوادث ۱۶ راهدارخانه ثابت و ۹ راهدارخانه سیار آماده کرده‌ است.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده هم از اعتبارات استانی و هم ملی در سال گذشته و سال جاری نسبت به خرید چند دستگاه جدید اقدام شده که با اضافه شدن آنها تعداد ماشین آلات راهداری به بیش از ۲۹۰ دستگاه رسیده تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان گیلانی ارائه دهیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه با هماهنگی پلیس راه استان برنامه‌ریزی لازم برای اجرای بهتر این طرح انجام شده است، گفت: براساس تجربیات گذشته و چند ماهه اخیر راهداری و پلیس راه استان گیلان برای باز نگهداشتن راه‌ها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به وجود برخی نواقص در حوزه راه‌ها و حضور اکیپ‌های کارشناسی که ممیزی علائم و ایمنی راه‌ها را برعهده دارند، بیان‌کرد: راه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به چک لیست‌های موجود ایمنی  راه‌ها را براساس افزایش جمعیت، تغییرات اقلیمی، حاشیه نشینی و برخی آسیب‌ها بررسی و مشکلات را رفع می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار