کد خبر : 50275
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399- 14: 13

سخنگوی رزمایش مواسات گیلان:

۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی توزیع‌ خواهد شد

۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گیلانی توزیع‌ خواهد شد

سخنگوی رزمایش مواسات از توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان گیلانی خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی عادلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رزمایش مواسات نشان‌دهنده وحدت در میان مردم ایران است، اظهار کرد: از زمان آغاز شیوع کرونا در کشور و به تبعه آن در استان گیلان بسیاری از مشاغل تعطیل ‌و افراد زیادی با مشکل مواجه شدند که با بصیرت مقام معظم رهبری رزمایش مواسات آغاز و به نیازمندان کمک‌های مالی و معیشتی داده می‌شود.

وی با تأکید بر نظارت ویژه بر چگونگی توزیع بسته‌های معیشتی در استان گیلان گفت: برای بهتر اجراشدن رزمایش مواسات در استان گیلان یک قرارگاه ویژه در همین خصوص به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و به دبیری سپاه قدس گیلان تشکیل‌شده و نظارت دقیقی بر روی این رزمایش وجود دارد.

سخنگوی رزمایش مواسات با اشاره به نقش ائمه جماعات و پایگاه‌های بسیج در اجرایی شدن رزمایش مواسات افزود: پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات افراد نیازمند در استان را شناسایی می‌کنند و به زودی ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع‌ خواهد شد.

عادلی با اذعان به اینکه مردم می‌توانند کمک‌های خود به رزمایش مواسات اختصاص دهند تصریح کرد: در ماه رمضان امسال و‌ به دلیل شیوع کرونا افطاری دادن و مهمانی رفتن وجود ندارد ولی مردم می‌توانند هزینه‌های افطاری خود را برای کمک به نیازمندان به رزمایش مواسات اختصاص دهند‌.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار