کد خبر : 47126
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398- 46: 16

از ابتدای امسال تاکنون؛

۵۱ واحد صنعتی راکد در گیلان فعال شده است

۵۱ واحد صنعتی راکد در گیلان فعال شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان با اشاره به بازفعال سازی ۵۱ واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون، گفت: با بازگشت این واحدها به چرخه تولید حدود ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش گیلانستان احمد علی شهیدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در رشت با اشاره به اینکه دهه فجر امسال ۱۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۵۹ میلیارد تومان افتتاح شده و می‌شود، گفت: از این تعداد هفت واحد دوباره فعال سازی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما باز فعال‌سازی واحدهای تولیدی و صنعتی دارای مشکل و راکد در استان گیلان است، افزود: با بهره برداری از این تعداد واحد ۴۷۶ فرصت شغلی ایجاد شده است.

شهیدی در ادامه با اشاره به بازفعال سازی ۵۱ واحد تولیدی و صنعتی با ۳۰ میلیارد تومان هزینه از ابتدای امسال در استان گیلان، گفت: با این اقدام حدود ۷۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه کمبود زمین یکی از چالش‌های استان‌های شمالی در حوزه صنعتی است، تصریح کرد: نیازمند توسعه اراضی صنعتی هستیم.

شهیدی با تأکید بر لزوم عارضه یابی مشکلات واحدهای راکد به عنوان یک اولویت، بیان کرد: در اجرای فعالیت‌های صنعتی حفظ محیط زیست از مواردی است که به آن توجه جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰ تصفیه خانه در حال بهره برداری داریم، ادامه داد: چهار تصفیه خانه در حال ساخت و دو تصفیه خانه در حال طراحی است. ۳۸۶ واحد صنعتی نیز ایمن سازی شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار