کد خبر : 98417
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402- 47: 11

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

۵۳ درصد مدال ایران در هانگژو سهم ورزشکاران گیلان بود

۵۳ درصد مدال ایران در هانگژو سهم ورزشکاران گیلان بود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از کسب ۵۳ درصد مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو توسط ورزشکاران گیلانیان خبر داد و گفت: هشت مدال رنگارنگ شامل یک مدال طلا، ۲ نقره و پنج برنز حاصل تلاش ۱۸ ورزشکار گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی بوده است.

به گزارش گیلانستان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی همواره در آوردگاه‌های جهانی و آسیایی برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند، اظهار کرد: گیلان دارای ورزشکاران خوبی در رشته‌های مختلف است که همواره سهم بسزایی در بالا بردن پرچم سه رنگ ایران در مسابقات جهانی، بین‌المللی و آسیایی دارند.

 

وی با اشاره حضور ۱۸ ورزشکار گیلانی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو به نسبت جاکارتا اندوزی، ورزشکاران گیلانی شرکت کننده در این رقابت‌ها ۲۵ درصد افزایش داشتند که جای بسیار خوشحالی دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوان از کسب ۵۳درصد مدال کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو توسط ورزشکاران گیلانیان خبر داد و افزود: هشت مدال رنگارنگ  شامل یک مدال طلا، ۲ نقره و پنج برنز حاصل تلاش ۱۸ ورزشکار گیلانی اعزامی به بازی‌های آسیایی بوده است.

 

آرمان، با تاکید بر لزوم توجه به حمایت از ورزشکاران گیلانی در مسابقات مختلف بیان کرد: دولت سیزدهم از هیچ تلاشی در راستای کمک به ورزشکاران گیلانی دریغ نکرده و همواره حامی آنان بوده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار