کد خبر : 103564
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402- 52: 10

همزمان با سومین روز از دهه فجر؛

۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

۵ طرح عمرانی و خدماتی در شفت به بهره برداری رسید

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان در شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گیلانستان، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر صبح شنبه با حضور مسؤولان شهرستان ۵ طرح عمرانی و خدماتی در حوزه‌های مختلف و با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

این طرح‌ها شامل ۲ طرح زیر سازی و آسفالت معابر روستایی، یک طرح ساختمان بسیج، یک طرح پل باکستی و یک واحد مسکن مددجویی در شهرستان شفت با حضور مسؤولان مورد افتتاح قرار گرفت.

 

همچنین ۲ پروژه زیر سازی و آسفالت معابر روستایی به طول ۲ کیلومتر در روستای خطیبان و طول ۲ کیلومتر در روستای گیلده با اعتباری جمعاً حدود بر ۸ میلیارد تومان و پل باکسی به طول ۶ متر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان توسط راهداری حمل و نقل جاده‌ای شفت ساخته شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

یک پایگاه بسیج با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان توسط سپاه و شورا و دهیاری در روستای مژده ساخته شده بود افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

همچنین یک واحد خانه مسکن مددجویی توسط کمیته امداد در روستای خلیلان چماچا با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته شده بود افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار