کد خبر : 45661
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 دی 1398- 26: 11

طی ۹ ماهه نخست امسال؛

۶۰ درصد عملیات های هلال احمر گیلان در حوزه جاده ای بود

۶۰ درصد عملیات های هلال احمر گیلان در حوزه جاده ای بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به آسیب دیدن ۵ هزار و ۳۲۲ نفر در حوادث ۹ ماهه امسال در این استان، گفت: ۶۰ درصد عملیات های انجام شده توسط جمعیت هلال احمر در حوزه جاده ای است.

به گزارش گیلانستان مهدی ولی پور با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بزرگترین نهاد مردمی خدمات رسان در حوادث و بحران‌ها است، اظهار کرد: در همین راستا ۹ ماهه نخست امسال بیش نیروهای امدادی و نجاتگران جمعیت هلال احمر در هزار و ۱۹۵ مورد مأموریت حضور یافتند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیشگیری یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب در زمان حوادث و بحران‌ها است، گفت: ۶۰ درصد مأموریت‌ها انجام شده در ۹ ماهه نخست امسال در حوزه جاده‌ای بوده که نیازمند توجه بیشتر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به آسیب دیدن ۵ هزار و ۳۲۲ نفر در حوادث ۹ ماهه نخست امسال، افزود: ۹۲۹ نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه گیلان جز استان‌های گردشگر پذیر است و در برخی از فصول سال شاهد حضور گسترده هموطنان در این استان هستیم، ادامه داد: ۴۱ پایگاه و پست امداد و نجات در ۱۶ شهرستان استان گیلان فعال هستند.

ولی پور با اشاره به اینکه طی ۹ ماهه نخست امسال با استفاده از امکانات لجستیکی ۳۸ مورد عملیات رها سازی مصدوم در حوادث انجام شده است، تصریح کرد: سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار