کد خبر : 105370
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403- 02: 23

۷۰۰ متر باغ چای توسط بانوی گیلانی وقف شد

۷۰۰ متر باغ چای توسط بانوی گیلانی وقف شد

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نخستین وقف در سال جدید اظهار کرد: نخستین وقف سال جاری نوروز و نیمه رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به نام «منصوره رحیمی» ثبت شده‌است. وی با اشاره به این واقف سالروز ولادت امام محسن مجتبی

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت نخستین وقف در سال جدید اظهار کرد: نخستین وقف سال جاری نوروز و نیمه رمضان در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) به نام «منصوره رحیمی» ثبت شده‌است.

وی با اشاره به این واقف سالروز ولادت امام محسن مجتبی (ع) گفت: این شخص با حضور در خیمه معرفت آستان مقدس امامزادگان ماچیان شهرستان رودسر نخستین وقف سال جاری را به نام خود ثبت کرده‌است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به این واقف نیک‌اندیش گفت: یک قطعه باغ چای را به مساحت ۷۰۰ مترمربع با نیت استفاده در امور جاری مسجداعظم روستای لشکاجان سفلی شهرستان رودسر وقف کرده‌است.

وی ضمن قدردانی از واقفان خیراندیش گیلانی گفت: بیشتر نیازهای وقف استان گیلان در حوزه دارو و درمان، فعالیت قرآنی، حمایت از زنان سرپرست خانوار و تامین جهیزیه است.

به گزارش فارس، بر اساس آخرین آمار، استان گیلان دارای پنج هزار موقوفات، ۲۳ هزار رقبه و ۹۴۱ بقعه متبرکه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار