کد خبر : 103474
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402- 47: 18

۷۳۰ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در گیلان کشف شد

۷۳۰ میلیارد ریال لوازم یدکی خودرو قاچاق در گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۷۳۰ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه اظهار کرد: عرصه ،امروز به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای فعالیت قاچاقچیان تنگ شده است.

 

وی در ادامه افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی از تجمیع تعداد زیادی لوازم یدکی خودرو قاچاق داخل یک انبار در شهرستان رشت مطلع شده و به همراه نمایندگان سازمان صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس این مکان اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۸۶ هزار و ۲۸۸ عدد انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی از این مکان خبر داد و با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۷۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۵۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

دستگیری ۶۹ محکوم متواری طی یک روز در گیلان

 

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۶۹ نفر از محکومان متواری در طرح عملیاتی یک‌روزه در این استان خبر داد.

 

سرهنگ علیرضا حدادی هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان و اظهار کرد: مجموعه انتظامی با برخورد قاطع با مجرمان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برای تامین امنیت تلاش می‌کند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه با هدف شناسایی و دستگیری محکومان متواری، طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان اجرا شد، از شناسایی و دستگیری ۶۹ محکوم متواری با اقدامات پلیسی صورت گرفته و طی عملیات‌های جداگانه در اجرای این طرح خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار