کد خبر : 35631
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 فروردین 1398- 14: 17

مدیرکل کمیته امداد:

۸۵ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار به مددجویان گیلانی پرداخت شد

۸۵ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار به مددجویان گیلانی پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به‌منظور ایجاد کسب و کار به مددجویان گیلانی پرداخت شد.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی با تأکید بر لزوم بحث خودکفایی اقتصادی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اظهار داشت: توسعه اشتغال با هدف ایجاد مشاغل خرد و خانگی در بین مددجویان کمیته امداد استان گیلان امسال با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان حمایت از مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: کمیته امداد در کنار وظایف ذاتی خود ضمن حمایت‌های همه‌جانبه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بحث توانمندسازی محرومان و نیازمندان را نیز به عنوان یک اولویت در دستور کار خود دارد.

اهرابی زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی را یکی از اولویت‌‌های کمیته امداد خواند و تصریح کرد:‌ کمک برای فراهم‌آوردن کسب ‌و کارهای خرد و مشاغل خانگی در بین مددجویان کمیته امداد گیلان و پرداخت تسهیلات بانکی به آن‌ها در تقویت اقتصاد خانوارها بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه ایجاد مشاغل خرد و خانگی در گرو جذب اعتبارات و منابع بانکی داخلی است گفت: سال گذشته از محل منابع تبصره ۱۶ بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شد که در صورت تکرار همین وضعیت اعطاء تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد امسال نیز با قوت پیگیری می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تأکید بر اینکه این نهاد حمایتی قصد دارد امسال در بحث ایجاد اشتغال‌های خرد و کوچک به صورت ویژه‌تری ورود کند ابراز داشت: در سال گذشته بالغ بر ۳ هزار و ۷۱۵ فقره وام و تسهیلات اشتغال به مددجویان متقاضی تحت پوشش کمیته امداد گیلان پرداخت شد.

اهرابی اختصاص ۸۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد کسب و کار در بین مددجویان گیلانی را متذکر شد و بیان داشت:‌ این حجم از اعتبارات بانکی در قالب ایجاد مشاغل خانگی‌ و خوداشتغالی از محل منابع بانکی،‌ صندوق اشتغال نیازمندان و اشتغال روستایی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه اعتباراتی که امسال باید برای ایجاد اشتغال خانگی و خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد هزینه شود هنوز ابلاغ نشده است خاطرنشان کرد: کمیته امداد گیلان در کنار پرداخت تسهیلات بانکی به مددجویان خود برای استقرار کسب و کارها حمایت‌های لازم را نیز از آنان انجام می‌دهد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار