کد خبر : 6256
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1395- 58: 23

برگزاری مسابقه فوتبال مجازی برای اولین بار در گیلان+ جزئیات

برگزاری مسابقه فوتبال مجازی برای اولین بار در گیلان+ جزئیات

مسئول برگزاری مسابقه فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم با بیان اینکه برگزاری مسابقه فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم در سطح استان کم نظیر است، تصریح کرد: تلفن همراه، تبلت و جوایز دیگر به برندگان اهدا می شود.

به گزارش گیلانستان، محمد حسین مؤذن در گفت و گویی در مورد برگزاری مسابقه فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم در گیلان، اظهار کرد: این مسابقات در سطح استان برگزار می شود و ثبت نام علاقه مندان به شکل اینترنتی انجام می شود.img_20161027_235206

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: بازی فوتبال pes بعد از قرعه کشی اولیه به صورت حضوری از تاریخ ۲۳آبان ماه سال جاری در رشت به شکل متمرکز برگزار می شود.

مسئول برگزاری مسابقه فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم با تأکید براینکه مکان برگزاری این مسابقه در چند محل پیش بینی شده است و به قطعیت نرسیده ایم، اضافه کرد: ثبت نام از ۱۱ مهر ماه آغاز شده و تا ۱۸آبان ادامه دارد و تمدید هم نخواهد شد.

مؤذن با بیان اینکه شرکت در این مسابقات برای برادران آزاد است، بیان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به سایت www.mhcup.ir مراجعه کنند.

برگزاری مسابقه فوتبال مجازی برای اولین بار در گیلان/ ایجاد تفریح سالم و هیجان انگیز با اهدای جوایز ویژه + جزئیات

وی ادامه داد: مسابقاتی مشابه این در استان در گذشته در مکان هایی مانند دانشگاه لاهیجان و مجتمع خاتم الانبیاء برگزار شده اما به وسعت استانی نبوده است.

مؤذن با بیان این نکته که مسابقات فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم در سطح استان کم نظیر است، تصریح کرد: تلفن همراه، تبلت و جوایز دیگر به برندگان اهدا می شود.

مسؤل برگزاری مسابقه فوتبال مجازی جام شهدای مدافع حرم با تأکید براینکه هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد تفریحات سالم است، اظهار کرد: بازی تا حدودی ورزشی است و بچه ها را از فضای تنش زای بازی هایی مانند کلاش با بعد روانی سنگین خارج می کند.

مؤذن با بیان اینکه بسیج مهندسین صنعتی گیلان این مسابقه را برگزار می کند جذب و علاقه مندی جوانان به بسیج را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات دانست و افزود: مسابقات در سه رده سنی برگزار می شود که جزئیات کامل در سایت اعلام شده آمده است./ دیارباران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

milad یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۹:۴۶

سلام همرو گذاشتید روز اخر!!؟معلوم نشده چند روزه چه تعداد شرکت کردن از همه مهمتر pes چنده!؟۲۰۱۶ باید باشه چون همه بازی کردن ۱۷ کمتر کسی بازی کرده نسخه پایین تر هم باشه خوب نیست خیلیفرق میکنه نحوه بازی بین ۲۰۱۵و۲۰۱۶و۲۰۱۷یا مثال خودتون ۲۰۱۳ که بدتر از همه میشه اول باید نسخه رو مشخص میکردید روز اخر شده هنوز نمیدونم چه نسخه ای قراره بازی کنیم.راستی زیر اگهی نوشته بود تمدید نمیشه ۲ روز با این حال تمدیدشد شاید خیلها برنامه ریزی کرده باشن کار داشته باشن دقیقا روز ۱ شنبه بیان برداشتید تاریخ عوض کردید به یه تاریخ نامعلوم!!؟مسخره است

رفتن به نوار ابزار