کد خبر : 16705
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396- 41: 18

جرأت، تجربه و دقت از ویژگی‌های خبرنگاران است/ کسب موفقیت‌های قرآنی ثمره کسب روزی حلال است

جرأت، تجربه و دقت از ویژگی‌های خبرنگاران است/ کسب موفقیت‌های قرآنی ثمره کسب روزی حلال است

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: یکی از علل دستیابی به موفقیت‌های قرآنی و مذهبی انجام عمل صالح و کسب روزی حلال است.

به گزارش گیلانستان، ناخدا یکم احمدرضا باقری در مراسم تقدیر از منتخبان قرآنی نداجا ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: داشتن علم و دانش کافی از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سایر ویژگی‌های لازم در حرفه خبرنگاری و حوزه رسانه اعلام کرد: جرأت، تجربه، سرعت و دقت از جمله ویژگی‌ها و لازمه خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

ناخدا باقری ضمن تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی نداجا عنوان داشت: پیشرفت فعالان قرآنی ناوگان شمال بر اساس تلاش‌های مربیان برگزیده و در راستای ارتقاء سطح مهارت‌های قرآنی ترسیم شده است.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: هر عمل نظامیان یک حسنه است و یکی از علل دستیابی به موفقیت‌های قرآنی و مذهبی آنان انجام عمل صالح و کسب روزی حلال است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از قرآن کریم در محیط خانواده سبب تاثیرات مثبت آن در محیط خانواده و تربیت صحیح فرزندان می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار