کد خبر : 8073
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1395- 52: 18

دشمن محاسبه غلطی از ایران دارد / آبروی آمریکا در برجام رفته است

دشمن محاسبه غلطی از ایران دارد / آبروی آمریکا در برجام رفته است

امام جمعه موقت رشت مردم ایران را دشمن‌شناس خواند و گفت: دشمن محاسبه غلط و دنیایی دارد و ملت ایران را نشناخته است.

به گزارش ” گیلانستان” ، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امروز در نماز جمعه شهر رشت رعایت تقوای الهی را امری مهم دانست و اظهار کرد: تقوای الهی انسان را از بدی‌ها باز می‌دارد.

وی با توصیه همگان به تقوای الهی و دوری از گناهان افزود: اگر می‌خواهید خداوند شما را یاری کند باید به واجبات و محرمات الهی توجه شود و حریم‌ها شکسته نشود.

خطیب موقت رشت تقوا را به معنای احتیاط کردن در دین دانست و گفت: انسان نهایت احتیاط و خویشتن‌داری را در مورد برادر رعایت می‌کند و در مورد دین نیز باید اینگونه باشد.

وی با بیان اینکه باید سخن گفتن و سبک زندگی را از انبیا آموخت، ادامه داد: پیامبران به مشیت الهی توجه داشتند و امام راحل نیز فرمود عالم محضر خداوند در محضر خدا معصیت نکنید.

عبدالله‌زاده پاشاکی با تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار دین امام(ره) و رهبری، گفت: مقام معظم رهبری از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار تأسف داشتند و اشاره کردند که از دوستان قدیمی ایشان بود.

وی نقش روحانیت را رهبری و هدایت خواند و بیان کرد: دشمنان پس از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تبلیغات مسموم کردند اما ۱۳میلیون نفر در تشییع پیکر وی حضور یافتند و شعار دادند این همه لشکر به عشق رهبر آمده است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه مردم از خدمتگزاران خود تجلیل می‌کنند، یادآور شد: مردم با حضور در تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان دادند پیرو ولی فقیه هستند.

وی به ۶ بهمن ماه سالروز حمله منافقان به شهر آمل در سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: دشمن محاسبه غلط و دنیایی دارد و ملت ایران را نشناخته است.

عبدالله‌زاده پاشاکی اضافه کرد: در فتنه سال ۸۸ آمدند به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها ریختند اما وقتی پای دین، ارزش‌های اسلامی و پاره کردن عکس امام(ره) پیش آمد مردم به خیابان‌ها آمدند و حماسه ۹ دی را خلق کردند، مردم ایران دشمن‌شناس هستند و به‌موقع اقدام کردند.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب هدیه الهی به ملت ایران است.

خطیب موقت رشت با تصریح بر اینکه انگلیس روباه و استعمار پیر از سران بحرین و عربستان حمایت می‌کند، گفت: اینها در جنایت کشتار علیه مردم مظلوم سهیم هستند.

وی درباره بدعهدی آمریکا در برجام خاطرنشان کرد: آمریکا با بدعهدی در برجام آبروی خود را برده و بی‌اعتبارتر شده است.

عبدالله‌زاده پاشاکی با تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو و جان باختن آتش‌نشان‌ها، متذکر شد: روحیه قدرشناسی مردم ایران در دنیا زبانزد است./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار