کد خبر : 12908
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 25: 17

ذبح تمام ارزش ها برای ماندن در قدرت

ذبح تمام ارزش ها برای ماندن در قدرت

عبدالحمید علیزاده: آقای روحانی شما درست گفتید که امام رضا متعلق به همه مردم ایران است اما ای کاش آن زمان که برادرتان در پوشش خادم امام رئوف عکس های یادگاری می گرفت و …. هم این سخنان را بر زبان می آوردید.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، عبدالحمید علیزاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گیلان در یادداشتی نوشت:

روز جمعه سومین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری برگزار شد و پرونده این بخش از تاریخ انتخابات ۹۶ با ذبح ارزش ها و اخلاق و اعتقادات مذهبی مردم آنجا که برای تخریب رقیب از امام رضا هم صرفه نظر نکردند، بسته شد.
آقای روحانی شما درست گفتید که امام رضا متعلق به همه مردم ایران است اما ای کاش آن زمان که برادرتان در پوشش خادم امام رئوف عکس های یادگاری می گرفت و …. هم این سخنان را بر زبان می آوردید.
شما یا خوابید یا خودتان را به خواب زدید. شما که از نبات و پارچه سبز سخن بر زبان آوردید حتما میدانید این اقدامات قبل از اینکه سخنی از انتخابات در میان باشد در قالب هدیه ای از سوی امام رضا برای مردمی که شما آنها را فراموش کردید اعم از بیماران بستری و زمینگیر که سرپرست خانوار نیز بودند، فرستاده شد که آنهم بر اساس سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه وظایف آستان قدس رضوی بوده است و بلافاصله پس اقدام به ثبت نام حجت الاسلامی رئیسی به عنوان کاندیدا در انتخابات ریاست جمهوری این طرح متوقف گردید تا شائبه ی انتخاباتی بودن آن بوجود نیاید، اما شما ناجوانمردانه در محضر میلیون ها بیننده بدون آگاهی یا مغرضانه درخواست توقف طرحی را نمودید که بیش از یکماه از توقف آن می گذرد.
آقای روحانی آنچه بیش از همه دل را به درد می آورد این است که شما در پوشش یک طلبه نشان دادید برای کسب چند رای بیشتر حتی از امام رضا علیه السلام هم عبور میکنید و هدف وسیله را برایتان توجیه میکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار