کد خبر : 16081
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396- 04: 18

سرپرست شهرداری از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و عزل و نصب‌ها اجتناب کند/رودخانه‌های رشت ساماندهی شوند

سرپرست شهرداری از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و عزل و نصب‌ها اجتناب کند/رودخانه‌های رشت ساماندهی شوند

عضو شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه سرپرست شهرداری از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و عزل و نصب‌ها اجتناب کند گفت: عملکرد سرپرست شهرداری رشت طی این مدت قابل‌تقدیر بوده و امیدواریم به‌زودی مشکلات شهرداری رشت ساماندهی برطرف شود.

به گزارش گیلانستان، فاطمه شیرزاد امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: شهرداری رشت با مشکلات متعددی در خصوص پرداخت به‌موقع حقوق، حق بیمه پرسنل و… مواجه بود و خوشبختانه طبق گزارشات مطروحه توسط فرامرز جمشیدپور به‌عنوان سرپرست شهرداری رشت مشکلات در دست بررسی و به‌زودی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرپرستی شهرداری رشت یک امری گذری است تصریح کرد: از سرپرست شهرداری رشت تقاضا دارم طی مدت‌زمان باقی‌مانده به عمر شورای چهارم تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات موجود به کار گیرد و از پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و عزل و نصب‌ها اجتناب کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه شهرداری رشت نیازمند آرامش است گفت: پرداختن به مباحثی ازجمله عزل و نصب‌ها و… می‌تواند دوباره مباحث حاشیه‌ای به همراه داشته باشد و باید از این مباحث دوری کرد.

شیرزاد افزود: در حال حاضر مشکل بیمه‌ای بخش عظیمی از پرسنل شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه برطرف شده و پرداخت حقوق و مزایا نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به وضعیت دو رودخانه گوهررود وزرجوب رشت اظهار کرد: دو رودخانه گوهررود وزرجوب رشت که در گذشته جزو زیباترین رودخانه‌های جهان بودند متأسفانه به علت عدم توجه و سرازیری فاضلاب‌های خانگی و صنعتی به داخل آنان امروزه جزو آلوده‌ترین رودخانه‌های جهان هستند.

فاطمه شیرزاد با اعلام اینکه اعتبار دولتی اختصاص‌یافته به ساماندهی دو رودخانه باید عملیاتی شود گفت: با گرم شدن هوا بوی نامطبوع ناشی از آلودگی رودخانه‌ها موجب گلایه شهروندان شده و باید هرچه سریع‌تر اقدامات موردنیاز جهت احیای دو رودخانه گوهررود وزرجوب آغاز شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار