کد خبر : 12953
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396- 50: 19

شهرداری باید به مناطق پایین شهر بیشتر توجه کند/ با گرایش مستقل در انتخابات ورود کردم

شهرداری باید به مناطق پایین شهر بیشتر توجه کند/ با گرایش مستقل در انتخابات ورود کردم

این کاندیدای انتخابات شورای شهر رشت گفت: ای کاش اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت بر شوراها عملکردی صحیح بر صلاحیت کاندیداها داشتند. متاسفانه در این دوره بین مجرم و غیر مجرم فرقی قائل نشدند.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، مرتضی قربان زاده مشاور فرهنگی بیمارستان ولایت رشت و رئیس حل اختلاف شهر صنعتی و روستاها با حضور در دفتر تحریریه گیلانستان با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: علت حضور بنده در انتخابات بنا به سفارش دوستان و تکلیفی که داشتم بوده است و پتانسیل را در خود دیدم که می توانم برای شهر و استان مفید باشم.

این کاندیدای انتخابات شورای شهر رشت با بیان اینکه معضلات و مشکلات شهر را به خوبی می بینم، خاطرنشان نمود: عملکرد شورای فعلی نسبتا خوب بوده ولی اختلافات سیاسی و شخصی، مانع کار کردن این افراد در شهر شده است.

وی عدم نظارت دقیق شورا بر عملکرد شهرداری را مهم تریم نقطه ضعف شورای فعلی دانست و گفت: کار شهردار در کل خوب بوده و کارهایی که شهرداران قبل انجام ندادند ایشان انجام داد. سنگ فرش شهرداری جاذبه خوبی دارد. ولی می بایست کارهای عمرانی بیشتری انجام می داد.

قربان زاده تصریح کرد: الان نمی توانم بگویم که اگر عضو شورای شهر شدم، آقای ثابت قدم را به عنوان شهردار انتخاب میکنم یا خیر؛ زیرا شورا جمعی است  و بنده تنها یک رای و نظر دارم.

این کاندیدای انتخابات شورا با تاکید بر اینکه شهرداری توجه خاصی به سرای محلات نداشته است، افزود: شهرداری به مناطق پایین شهر خدمات زیادی ارائه نداده و حتی یک بانک خصوصی هم در برخی از این مناطق ایجاد نکرد.

وی ایجاد پارک بانوان، فروشگاه های زنجیره ای و… را از احتیاجات مناطق پایین شهر برشمرد و اظهار داشت: شهرداری باید به مناطق محروم کمک کند.

قربان زاده در خصوص تایید صلاحیت ها در انتخابات شورا ابراز نمود: ای کاش اعضای محترم هیئت اجرایی و نظارت بر شوراها عملکردی صحیح بر صلاحیت کاندیداها داشتند. متاسفانه در این دوره بین مجرم و غیر مجرم فرقی قائل نشدند.

این کاندیدای انتخابات شورا خاطرنشان کرد: با گرایش مستقل در انتخابات ورود کردم و با هردو گروه سیاسی رفیق هستم و ارتباط دارم. خط و مشی بنده و خانواده ام از قبل انقلاب مشخص بوده است؛ خط بنده رهبری است و در چارچوب قوانین و مقرارت عمل میکنیم.

وی با بیان اینکه در چندین لیست و ائتلاف به بنده پیشنهاد دادند که حضور داشته باشم، گفت: اما قبول نکردم زیرا ترجیح و تشخیص دادم که مستقل ورود کنم.

این کاندیدای انتخابات شورا افزود: ما می توانیم در حوزه های گردشگری، عمران و آبادانی، ساخت و ساز و فضاهای ورزشی اشتغال ایجاد کنیم. نمونه اش تالاب عینک است و می توانیم این تالاب را تحویل یک سرمایه گذار بدهیم که سرمایه گذاری کند تا هم اشتغال ایجاد شود، هم توریسم وارد شهر شود و هم شهرداری عوارض خود را می گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی مستقل، خود کفا و غیردولتی است، افزود: اگر وارد شورای شهر شوم، اولین برنامه ام این است که مشکل زمین های نسقی مردم باید حل شود. خدماتی که در صدور پروانه ساخت داریم را باید برون سپاری و از شهرداری خارج کنند تا وقت مردم کمتر گرفته شود.

قربان زاده با اشاره به وضعیت ترافیک شهر رشت اذعان داشت: تا کمربندی نداشته باشیم و خیابان ها وسیع نشود، مشکل ترافیک حل نمی گردد.

این کاندیدای انتخابات شورا با اشاره به پیده راه فرهنگی شهرداری خاطرتشان کرد: با این وضعی که پیش آمده، مشکل بازاریان دوچندان شده و ناراضی هستند.

قربان زاده با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری زمانی میتوانند موفق باشند که به مردم خدمات برسانند، گفت: مردم به اشخاص رای دهند که متخصص، متعهد، باتجربه و صادق بوده و سلامت نفس داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار