کد خبر : 45454
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398- 41: 11

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان:

«مداحان» نقش تعیین‌‌کننده‌ای‌ در بیان ابعاد فتنه‌های اجتماعی دارند

«مداحان» نقش تعیین‌‌کننده‌ای‌ در بیان ابعاد فتنه‌های اجتماعی دارند

مداحان بسیجی و پیشکسوتان این عرصه نقش تعیین‌کننده‌ای در بصیرت‌افزایی مردم و بیان ابعاد انواع فتنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند بر عهده دارند.

به گزارش گیلانستان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به اهداف متعالی خود دشمنان بسیار زیادی در مسیر راه خود دارد که در این بین مداحان بسیجی و پیشکسوتان این عرصه در بصیرت‌افزایی مردم و بیان ابعاد انواع فتنه‌هایی که انقلاب را تهدید می‌کند نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای را بر عهده دارند.

مصطفی منزوی با بیان اینکه جامعه مداحان علاوه بر رسالت ذاتی خود برای حمایت از ارزش‌های انقلاب نیز رسالتی عظیم دارند عنوان کرد: قیام بزرگ مردم کشورمان در حماسه‌های بزرگی نظیر نهم دی برگرفته از مکتب عاشورا و قیام امام حسین‌(ع) بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان نقش جامعه مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در خلق حماسه‌های حضور مردم ایران اسلامی برای برچیدن بساط فتنه و فتنه‌گران را نقشی حساس دانست و تصریح کرد: تسلط ذاکران و مداحان بر امور مختلف و حفظ بصیرت درونی می‌تواند چراغ راه خوبی برای آنان جهت حرکت در مسیر اهداف انقلاب باشد.

وی حضور پیشکسوتان عرصه مداحی و ستایشگری و الگوگیری از آنان توسط جوانانی که تازه به این وادی قدم گذاشته‌اند را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: استفاده از اشعار و مطالبی که مسائل روز جامعه را مطرح کرده و باعث تقویت بصیرت و آگاهی مردم می‌شود باید مورد توجه بیشتر مداحان و ذاکران قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه پیشکسوتان این عرصه انقلاب را درک کرده‌ و سختی‌های انقلاب را چشیده‌اند افزود: این افراد دوران دفاع مقدس را با تمام وجود لمس کرده‌اند و برای به ثمر رسیدن این انقلاب زحمات زیادی را متقبل شده‌اند بنابراین هم‌اینک نیز باید در تبیین ارزش‌های انقلاب تلاش کنند.

منزوی کوتاهی در امر تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و عدم ایستادگی در برابر فتنه‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند از جانب هیچ کسی قابل قبول ندانست و گفت: دشمن امروز با هر وسیله و ابزاری برای نبرد با ما وارد عرصه شده و با تمام کینه خود به جنگ اصل ولایت‌فقیه و انقلاب آمده است.

وی به فعالیت‌های سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان در هفته بصیرت نیز اشاره و در مورد برگزاری برنامه شعر آئینی نیز تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های ابلاغی سال ۹۸ به جهت تربیت مداحان ارزشی و انقلابی مقرر شده تا برنامه وزین شعر آئینی در این ایام با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان برگزار شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه قدس گیلان برگزاری محفل شعر آئینی در محضر نماینده ولی‌فقیه در استان را برنامه ابتکاری این سازمان خواند و گفت: به‌طور یقین برپایی چنین محافلی که شعرای آئینی و مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) در آن گردهم جمع می‌شوند علاوه بر ایجاد ارتباط چندجانبه برکات و آثار فراوان زیادی دارد.

منزوی استمرار برگزاری مراسم شعر آئینی در حضور نماینده ولی‌فقیه را مورد تأکید قرار داد و در تشریح جزئیات برگزاری این محفل نیز خاطرنشان کرد: شعرخوانی تعدادی از شعرای آئینی در موضوع بصیرت، دفاع مقدس و وصف حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله قسمت‌های شاخص مراسم شعرای آئینی است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار