کد خبر : 8619
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1395- 43: 13

مشتریان بانک مهر اقتصاد می توانند از “بخشش وجه التزام” و “استمهال تسهیلات” برخوردار شوند

مشتریان بانک مهر اقتصاد می توانند از “بخشش وجه التزام” و “استمهال تسهیلات” برخوردار شوند

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد گیلان گفت: طرح “مهر ماندگار” تا ۲۹ اسفند امسال مصادف با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) جهت ایجاد انگیزه در بین مشتریان برای پرداخت بدهی خود اجرا می‌شود.

به گزارش گیلانستان، فریدون حاجی‌زاده در جمع مدیران و روسای شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان با اشاره به طرح “مهر ماندگار” این بانک اظهار داشت: طرح مذکور تا ۲۹ اسفند امسال مصادف با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) جهت ایجاد انگیزه در بین مشتریان برای پرداخت بدهی خود اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با در نظر گرفتن شرایط نامطلوب اقتصادی و بحران‌های ناشی از رکود حاکم بر اقتصاد کشور و با هدف حمایت و یاری مشتریان نیازمند و همچنین مدیریت بهینه مطالبات غیرجاری بانک با ۲ رویکرد عدالت محوری و حفظ منافع سهامداران و سپرده‌گذاران در بانک مهر اقتصاد طراحی و در ۲ بخش مجزا اجرایی شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان “بخشش وجه التزام” و “استمهال تسهیلات” را بخش‌های طرح مهر ماندگار برشمرد و خاطرنشان کرد: مشتریانی که دارای اقساط سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول هستند می‌توانند با به‌روزرسانی و تسویه تسهیلات از بخشش وجه التزام استفاده کنند.

وی درباره بخش “استمهال تسهیلات” گفت: این بخش از طرح برای گروهی از مشتریان بانک که با وجود  تمایل به پرداخت بدهی‌های خود در سررسید مقرر و به جهت مشکلات حادث شده برای آنها از جمله بیماری و ورشکستگی توان پرداخت بدهی خود را به‌صورت یکجا نداشته و از بانک تقاضای استمهال می‌کنند طراحی شد.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مشتریان می‌توانند مطابق ضوابط تعریف شده در طرح از مزایای استمهال تسهیلات استفاده کرده و به مرور بدهی خود را پرداخت کنند اظهار داشت: به مشتریان عزیز توصیه می‌شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر به شعب بانک مهر در سراسر استان گیلان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار