کد خبر : 94463
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402- 25: 22

اجرای طرح برخورد با صنوف مشاور املاک متخلف در رشت

اجرای طرح برخورد با صنوف مشاور املاک متخلف در رشت

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان از اجرای طرح برخورد با صنوف مشاور املاک متخلف در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: در این راستا، ۵ واحد صنفی پلمب شد.

به گزارش گیلانستان ؛ سرهنگ “علی حیدرخواه” ، اظهار داشت: با هدف رعایت قوانین و مقررات، جلوگیری از بروز تخلفات و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی مشاور املاک به مدت ۳ روز در سطح شهرستان رشت اجرا شد.

 

وی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان در این راستا از ۶۲ واحد صنفی مشاور املاک بازدید کردند، افزود: در این بازدید‌ها به ۵۷ واحد صنفی تذکر ابلاغ، برای ۱۸ واحد اخطار پلمب صادر و همچنین به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات و توجه به تذکرات لازم، ۵ واحد صنفی نیز پلمب و متصدیان آن با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

 

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای پیشگیری از تخلفات اعم از عدم درج کد رهگیری، عدم الصاق نرخ‌نامه، عدم درج حق‌الزحمه در بند ۷ و ۱۰ مبایعه‌نامه و دیگر موارد این چنینی به صورت مستمر ادامه دارد.

 

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار