کد خبر : 68062
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400- 09: 17

مدیرکل هواشناسی گیلان:

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

استقرار هوای گرم در گیلان تا روز چهارشنبه

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با بیان اینکه نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است، گفت: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گیلانستان، محمد دادرس با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی روزهای آینده، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی غالباً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلان طی ۷۲ ساعت آینده، افزود: طی سه روز آینده هوای گرم، آسمان صاف و گاهی افزایش ابر برای استان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان گیلان با اشاره به اینکه طی روزهای آینده ابرناکی هوا نیز دور از انتظار نیست، گفت: طی ساعات عصر و شب با شکل‌گیری ناپایداری‌های موقتی و هم وقتی در پاره‌ای نقاط احتمال رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست و علاوه بر این در این مدت در بعضی نقاط شرایط برای پدیده مه نیز مهیا است.

دادرس از خنک شدن هوای استان در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه بانفوذ تدریجی سامانه نسبتاً ناپایدار افزایش ابر و روند کاهشی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و رعدوبرق تا پایان هفته مورد انتظار است.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار