کد خبر : 102097
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402- 16: 16

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:

اعلام لیست ۱۱ حوزه انتخابیه در سوم اسفند/ نظرسنجی ملاک نهایی نبوده و داوطلبان شایسته انتخاب می‌شوند

اعلام لیست ۱۱ حوزه انتخابیه در سوم اسفند/ نظرسنجی ملاک نهایی نبوده و داوطلبان شایسته انتخاب می‌شوند

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان گفت: در این دوره استراتژی ما “حمایت موثر” است، یعنی نظرسنجی دیگر حرف نهایی را نمی زند و از شایسته ترین داوطلب حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، رضا سلمانی در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان به تشریح آخرین برنامه‌ها و اقدامات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان پرداخت و اظهار کرد: این شورا متشکل از معتمدین شهرستان‌ها، اعضای هیئت موسس استان و دبیران ۱۰ حزب سیاسی گیلان می‌باشد که وظیفه هم افزایی و ایجاد وحدت بیشتر میان نیروهای انقلابی را دارد.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان به استعفای نظرعلی علیزاده از ریاست این شورا پس از ثبت نام در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه رودسر و املش اشاره کرد و گفت: پس از این استعفا با برگزاری انتخاباتی در شورای ائتلاف استان، آقای رمضانعلی طالبی با اکثریت آراء سکاندار ریاست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گیلان شد.

 

سلمانی همچنین تصریح کرد: جوانان و نیروهای انقلابی و ارزشی بسیاری از استان های کشور به واسطه عملکرد مثبت استانداران و نمایندگان مجلس با شور و نشاط مثال زدنی مشغول فعالیت انتخاباتی برای افزایش مشارکت مردم و انتخاب اصلح می‌باشند، ولی در استان گیلان به خاطر بی‌مهری‌های صورت گرفته، این پویایی فعلا به چشم نمی‌خورد.

 

وی با اشاره به ارائه لیست برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای تمامی داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها پیامکی ارسال نمودیم که چنانچه تمایل به حضور در لیست دارید، وارد سامانه شده و ثبت نام نمائید؛ این یعنی دیگر کسی نمی‌تواند اعتراض کند که چرا بنده را مورد ارزیابی قرار ندادند.

 

سلمانی از تغییر در سازوکار و شیوه انتخاب گزینه‌های نهایی لیست شانا خبر داد و افزود: در دوره‌های گذشته کاندیدایی که مقبولیت اجتماعی بیشتری داشت گزینه نهایی ما می‌شد یعنی نظرسنجی ها ملاک اصلی بود؛ اما در این دوره استراتژی ما “حمایت موثر” است یعنی نظرسنجی در جای خود محفوظ، ولی دیگر حرف نهایی را نمی زند و از فردی که شایسته ترین داوطلب باشد حمایت خواهیم کرد.

 

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه تشکل های سیاسی قبل از شروع رسمی تبلیغات کاندیداهای مجلس، قانونا اجازه ندارند لیست خود را اعلام کنند، گفت: در صورتیکه به جمع بندی نهایی رسیده باشیم، روز سوم اسفند لیست انتخاباتی خود برای ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان را اعلام خواهیم کرد.

 

وی در پایان ابراز نمود: امیدواریم با یک وحدت رویه و هماهنگی قوی میان تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی گیلان، در نهایت یک لیست واحد برای حوزه انتخابیه رشت و خمام ارائه شود تا مردم شاهد پراکندگی و اختلاف نظر نبوده و بهتر به این لیست اعتماد کنند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار