کد خبر : 96722
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402- 25: 11

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

انتشار اخباری “بودار” در گیلان جهت تحریک مردم برای همراهی با فتنه‌ای جدید!

انتشار اخباری “بودار” در گیلان جهت تحریک مردم برای همراهی با فتنه‌ای جدید!

لازم است نهادهای نظارتی دولتی و غیردولتی با ورودی قاطعانه، از برنامه‌ریزی برای فتنه‌ای جدید در استان گیلان جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، نزدیک به یکسال از سالگرد فتنه ۱۴۰۱ می‌گذرد؛ اغتشاشاتی که به گفته مقامات ارشد امنیتی ایران، سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور خارجی در دامن زدن به آن ناآرامی‌ها دخیل بوده‌اند.

 

جلسه سفرای اروپایی مقیم تهران در نیمه مهرماه به میزبانی یک سفارتخانه برای حمایت از فتنه اخیر، طراحی برای ترور چهره‌های کلیدی هسته‌ای و فضایی و نظامی و پشتیبانی تسلیحاتی گروهک‌های ضدانقلاب کردی از سوی ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا را می‌توان از اقدامات مهم و قابل توجه دشمن در اغتشاشات دانست.

 

حال با گذشت یکسال از آن روزهای تلخ، دشمن درصدد ایجاد موج جدیدی از اغتشاشات است تا بار دیگر ضمن قرار دادن مردم مقابل مردم و تحمیل خساراتی جبران ناپذیر به کشور، اما این‌بار به اهداف شومشان رسیده و موجب سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

 

هرچند این آرزوی دیرینه استکبار جهانی با بصیرت مردم ایران اسلامی هیچگاه محقق نخواهد شد، ولی مسئولان ذیربط نیز می‌بایست با هوشیاری کامل، توطئه‌ها و زمینه‌سازی‌های ایجاد فتنه‌ای جدید را خنثی کنند.

 

به طور مثال در استان گیلان که سال گذشته پیشتاز اغتشاشات بوده و برای اولین بار آنهم در شب اول ناآرامی‌ها مسجدی را در سبزه میدان رشت به آتش کشاندند، حال امروز مشاهده می‌شود برخی افراد سیاسی و رسانه‌های زرد، اخباری “بودار” را به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده جهت تشویش اذهان عمومی و آماده شدن برای فتنه‌ای دیگر منتشر می‌نمایند.

 

تیترهای برخی از این رسانه‌ها که عینا همان تیتر سایتهای معاندین می‌باشد، طوری انتخاب می‌گردد که ذهن مخاطب به سمت تقابل با حکومت اسلامی هدایت شده و زمینه همراهی با اغتشاشات جدید نیز فراهم شود.

 

اینجاست که لازم می‌باشد نهادهای نظارتی دولتی و غیردولتی با ورودی قاطع به این مسائل، از برنامه‌ریزی برای فتنه‌ای جدید جلوگیری نمایند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار