کد خبر : 78777
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401- 35: 19

انتقاد معاون اقتصادی استاندار گیلان از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی/ حقوق بیت المال تضعیف شده

انتقاد معاون اقتصادی استاندار گیلان از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی/ حقوق بیت المال تضعیف شده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان گفت: انتظار ما از پیمان‌کار پروژه و بنادر و دریانوردی استان این است که مشکل لای‌روبی را تا نیمه اول تیر ماه برطرف کنند.

به گزارش گیلانستان، سید محمد اسحاقی در جریان بازدید از زیرساخت‌های عمرانی شهرستان آستارا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند بازسازی پل مرزی در حال انجام بوده و قرار است مناقصه این پروژه تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار شود تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان میزان محوطه موردنیاز برای احداث تیرپارک را دو هکتار در بخشی از محدوده اسکله دانست و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۱ تمام کارهای مربوط به احداث تیرپارک اعم‌از سرویس بهداشتی انجام می‌شود.‌

وی روشنایی پایانه غلات بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا را دچار مشکل دانست و بیان کرد: مقرر شد با محوریت فرمانداری جلسه‌ای در محل استانداری تشکیل و آذری‌ها به تعهدات خود در قبال بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا عمل کنند.

وی به عملکرد ضعیف بنادر و دریانوردی استان گیلان در قبال لای‌روبی اسکله اشاره کرد و افزود: به دلیل کوتاهی‌های صورت‌گرفته از سوی بنادر و دریانوردی استان حقوق بیت‌المال دچار تضعیف‌شده به همین دلیل انتطار ما از پیمان‌کار پروژه و بنادر و دریانوردی این است که مشکل لای‌روبی اسکله را تا نیمه اول تیر ماه برطرف کنند.

محسن اولیایی مدیرکل جذب و امور سرمایه‌گذاری استانداری گیلان نیز در جریان بازدید از زیرساخت‌های عمرانی شهرستان آستارا اظهار کرد: تمام مشکلات این شهرستان در حوزه عمرانی پایش و قرار شد درخصوص رفع کاستی‌های موجود از سرمایه‌گذاران واجدشرایط دعوت به همکاری شود.

به گزارش فارس، بازدید از اسکله، محوطه احداث تیرپارک، پایانه مرزی و سالن مسافری، پل مرزی و پایانه غلات بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا ازجمله برنامه‌های سفر یک روزه سیدمحمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان به شهرستان آستارا بود.

انتهای پیام / فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار