کد خبر : 93685
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402- 45: 16

به‌منظور افزایش هم‌گرایی صورت‌ گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری و جبهه فرهنگی گیلان

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری و جبهه فرهنگی گیلان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان و جبهه فرهنگی‌ اجتماعی انقلاب اسلامی این استان با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگ‌ ساز، تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گیلانستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جبهه فرهنگی‌اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف توسعه فعالیت‌های فرهنگ‌ساز، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

«سید جلیل میر عظیمی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در این خصوص اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها برای توسعه‌فرهنگی، غنی‌سازی محتوای آموزشی و فراهم‌سازی زمینه‌های پرورش خلاقیت و کسب مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبان به امضا رسید.

 

وی افزود: این تفاهم‌نامه که در ۴ صفحه، ۱۱ ماده، ۲۹ بند، ۲ تبصره و در دو نسخه تأکیدی ویژه بر ضرورت گسترش همکاری‌های در مسیر توانمندسازی کارکنان و مخاطبان دو مجموعه فرهنگی دارد.

 

میر عظیمی ادامه داد: بر همین اساس، همکاری در پشتیبانی ویژه برنامه‌های مشترک، برگزاری برنامه‌های ترویجی و اطلاع‌رسانی مناسب فعالیت‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت‌های خبری و رسانه‌ای و ایجاد زمینه‌های لازم برای بهره‌گیری از توان‌مندی‌های نخبگان دو مجموعه، در اولویت قرار دارد.

 

وی گفت: تشکیل حلقه‌های فعالان تربیتی در مراکز فرهنگی‌هنری و محلات، برگزاری مسابقه‌ها، مهرواره و جشنواره‌ها و هم‌چنین، راه‌اندازی پویش‌های فرهنگی‌هنری، از دیگر موضوع‌هایی است که در این تفاهم‌نامه همکاری مشترک مورد تاکید قرار گرفته است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری تصریح کرد: برپایی کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای آگاهی‌های مخاطبان و تسهیل در امر بهره‌گیری فرزندان کارکنان دو مجموعه از ظرفیت‌های موجود فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، از اهم برنامه‌های این توافق نامه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار