کد خبر : 94955
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402- 51: 18

بیانیه امت حزب‌الله گلزار شهدای رشت:

با تمام وجود از نیروی انتظامی گیلان جهت مقابله با بی‌حجابی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم

با تمام وجود از نیروی انتظامی گیلان جهت مقابله با بی‌حجابی حمایت و پشتیبانی می‌کنیم

.

به گزارش گیلانستان، هیات عاشقان ولایت(امت حزب‌الله) گلزار شهدای رشت در بیانیه‌ای نوشت:

به نام خدا

سینه امت حزب‌الله در مقابل هر تیری قرار دارد که به سمت مدافعان امنیت شلیک شود

یک سال پرحادثه بر نظام جمهوری اسلامی گذشت. هنوز حلاوت اربعین بر جان مردم در سال هزار و چهارصد و یک تازه بود که فتنه‌ها ساختند و به خیال براندازی خونریزی‌ها را آغاز کردند. هرچه توانستند به میدان آورند. عزیزترین نیروهای انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند و دل امام زمان ع را به درد آوردند.

در این میانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امتحانی سخت و دشوار را پشت سر نهاد و شهدای بسیار نثار کرد. حجم فتنه و وسعت توطئه‌ها بسیار بود. همه نیروهای انقلاب اسلامی پای‌کار آمدند و در کنار هم ایستادند تا موج آرامش و امنیت دوباره به روزهای زندگی مردم بازگردد ولی به محض اندک آرامشی دشمن دوباره بر استمرار فتنه پای فشرد و با رواج بی‌حجابی نیت خود را برای ریشه‌کنی اسلام در ایران اسلامی بیش‌ازپیش آشکار کرد.

دشمن با استفاده از فضای مجازی و لشکر سلبریتی‌های فرومایه و ستون پنجم خود قصد داشت به‌گونه‌ای فضاسازی کند که میل به بی‌حجابی یک درخواست عمومی است که رفتار زنان مؤمن و غیور نشان داد که چنین نیست. در گام بعد توان توانش را صرف کرد که با هوچی گری اجازه برخورد با بی‌حجابی را ندهد و کسی جرئت نکند با این حرام شرعی و سیاسی مقابله کند و در این راه از هر سلاحی استفاده کرد.

الحمدلله!

الحمدلله!

الحمدلله که این تیر دشمن هم به سنگ خورد و این روزها شاهد حضور قانونمند و مقتدرانه نیروی انتظامی در مقابله با بی‌حجابی هستیم.

امت حزب‌الله رشت حمایت تام و تمام خود را از نیروی انتظامی استان گیلان در انجام این مأموریت قانونی و انقلابی اعلام داشته و اعلام می‌کند با تمام وجود پشتیبان برادران و خواهران خود در نیروی انتظامی است.

دشمنان و بدخواهان بدانند نیروی انتظامی در مقابله با پدیده بی‌حجابی تنها نیست و سینه امت حزب‌الله در مقابل هر تیری قرار دارد که به سمت مدافعان امنیت شلیک شود.

سبزپوشان نیروی انتظامی خداوند پشت‌وپناه شما باد که مدافع امنیت و میراث گرانبهای خون شهدا هستید.

امت حزب‌الله – عاشقان ولایت رشت.

تیرماه هزار و چهارصد و دو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زهرا پنجشنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

استان گیلان و مخصوصا رشت شدیداً در بحث مدیریت محلهای کشف حجابی منفعله امیدوارم روز قیامت بتونم ببینمشون که چطور از حق نداشته شون میخوان دفاع کنن درحالی که اجازه میدن نوچه های دشمن به راحتی تو کوچه و خیابون جولان بدن و آرامش روانی مردم رو بهم بریزن

رفتن به نوار ابزار