کد خبر : 93435
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402- 32: 1

یادداشت/ عباس موید عابدی:

سکوت مسئولان گیلان در برابر هتاکان قابل پذیرش نیست/ پای این ذلت تماشاچی نخواهم بود

سکوت مسئولان گیلان در برابر هتاکان قابل پذیرش نیست/ پای این ذلت تماشاچی نخواهم بود

به همه مسئولان گیلان در هر پست و مقامی، از صدر تا ذیل به عنوان یک بسیجی آمر به معروف متذکر می شوم که سکوت، امروز معنایی ندارد.

به گزارش سرویس یادداشت گیلانستان، عباس موید عابدی از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب(س) که در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از آرمان‌های نظام حضور دارد طی یادداشتی نوشت:

به نام خدا

از روزی که در نوجوانی راهی جبهه ها شدم تا به امروز وقایع بی شماری بر من گذشته است.

از شهادت یاران گرفته تا بحران هایی که هر کدام چون کوهی بر وجودم آوار می شدند و مرا در معرض امتحانی سخت قرار می دادند.

ادعایی ندارم که چگونه و با چه نمره ای از آنها گذشتم ولی این را خوب می دانم که هرچه در توان داشتم خرج کردم و کم فروشی نکردم.

از سال های حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر تا روزهای پرتنش و رویدادهای بعد از خرداد سال ۱۳۷۶؛ از طوفان فتنه سال ۱۳۸۸ تا سال ۱۳۹۶ و سال ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ و البته روزهای پرخاطره و مقدس دفاع از حرم آل الله.

همه اینها بر من و ما گذشت و بلاهای فراوانی نازل شدند ولی هیچ کدام به اندازه اتفاقات این چند روز برایم سخت و جانکاه و غیر قابل تحمل نیست.

نمایش بی حجابی و بی غیرتی در شب رحلت امام خمینی ره در میدان شهدای ذهاب رشت روح و جان مرا سخت آزرده است و برایم قابل پذیرش نیست که بنشینم و سکوت کنم و دم نزنم. پیش یاران شهیدم در طول این چهل سال شرمنده ام. یارانی که رفتند تا حجاب اسلامی بماند و عزت این سرزمین خدشه دار نشود.

معنای صبر و سکوت را خوب درک می کنم ولی به گمانم می رسد وادادگی در این مقطع زمانی خسارات فراوانی به دنبال دارد و باید به فوریت برای جبران این ضایعه چاره ای عاجل و موثر اندیشیده شود.

اینجانب عباس موید عابدی سرباز انقلابی اسلامی به قدر و بضاعت پاسداری از خون شهدا آمادگی خود را برای نثار جان در راه احیاء ارزش ها اعلام می کنم و به همه مسئولان گیلان در هر پست و مقامی، از صدر تا ذیل به عنوان یک بسیجی آمر به معروف متذکر می شوم که سکوت، امروز معنایی ندارد و باید در برابر هتاکان به انقلاب اسلامی در میدان شهدای ذهاب محکم‌ ایستاد و مانع اینگونه هنجارشکنی ها شد.

شهدا حاضر و ناظرند و ما را بر غفلت ها و خطاهایمان قطعا نخواهند بخشید که آنها از همه چیز خود به لحظه ای گذشتند و ما هنوز در مصلحت اندیشی وامانده ایم.

من پای این ذلت تماشاچی نخواهم بود!

رشت _ خرداد ماه سال ۱۴۰۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد سه شنبه , ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۵

کربلایی عباس سلام ؛
دغدغه شما دغدغه همه عاشقان اهل بیت)ع( است اما عزیز برادر یک دست صدا ندارد و تا وقتی متولیان امر با در اختیار داشتن همه امکانات و فناوریهای روز نمیخواهند قدمی بردارند و به دنبال مصلحت اندیشی و عافیت‌طلبی هستند همین آش هست و همین کاسه
بابد متولیان امر که خود را بخواب زده‌اند گوشمالی شوند. به قول قدیمی‌ها در استان گیلان و شهر رشت ، خانه از پای‌بست ویران است

مهرداد نظری چهارشنبه , ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

شیر مادر حلالت ادم دیگه روش نمیشه بره خیابان اونم تو شب خیلی افتضاحه اخه کسی هم نیست بهشون یه تذکر بده این خلق دوپا ام البته جسارت به خانواده‌های شهدا و خانوادهای مذهبی و اون دسته از مردم عادی که غیرت دارن بهشون جسارت نمیکنم ولی بعضیا دیگه شورسو در اوردن واقعا تعصب بار هستش ادم شرم میکشه تو خیابان متاسفانه هیچ ارکانی هم نیست وهیچ مقامی ام تو رشت نیست جواب گو باشه اخه به چه قیمتی باید این وضعیت رو تحمل کرد

رفتن به نوار ابزار