کد خبر : 37089
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398- 35: 16

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

بهترین عمل در ماه رمضان، معرفت و شناخت نسبت به خود است

بهترین عمل در ماه رمضان، معرفت و شناخت نسبت به خود است

آیت‌الله رمضانی، بهترین عمل در ماه رمضان را معرفت و شناخت نسبت به خود دانست و اظهار کرد: شب‌های قدر، شب‌های علم، معرفت، وصل و ولایت‌پذیری است.

به گزارش گیلانستان آیت‌الله «رضا رمضانی گیلانی» در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم حضرت فاطمه اخری(س)، خواهر امام رشت با اشاره به اینکه در ماه رمضان، نفس کشیدن و خوابیدن هم عبادت است، اظهار کرد: درب‌های بهشت در ماه رمضان باز و درب‌های جهنم بسته می‌شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بهترین عمل در ماه رمضان را، معرفت و شناخت خود دانست و تاکید کرد: شب‌های ماه رمضان برای پیداکردن خود انسان است.

 

وی با اشاره به اینکه خطای برخی افراد دیدن‌دار را نباید به پای اصل دین قرار دهیم، افزود: دین در ذات خود زیبایی، جلال و بزرگی دارد و تجلی خداوند است.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه همه رفتار و گفتار انسان در پیرامون ما تاثیر می‌گذارد، گفت: علم ثابت کرده است که کلمات زیبا و ناپسند، هر یک بر آب تاثیر می‌گذارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، به تاکید آیت‌الله قاضی در مورد نماز اول وقت اشاره و خاطرنشان کرد: آیت‌الله قاضی فرمودند که نماز اول وقت حتی اگر بدون حضور قلب باشد، انسان را به مقامات عالی می‌رساند.

 

وی با بیان اینکه مسلمان، باید حریم داشته باشد و در این حریم هم نباید هر کسی را راه دهد، اذعان کرد: شب‌های قدر، شب‌های علم، معرفت، وصل و ولایت‌پذیری است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار