کد خبر : 95423
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402- 05: 19

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان گیلان:

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند

تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان گیلان با اشاره به عضویت اکثر مسئولان در مراکز فرهنگی هنری این نهاد گفت: تصمیم گیران از اثربخشی فعالیت های کانون پرورش فکری آگاه هستند.

به گزارش گیلانستان، سیدجلیل میرعظیمی صبح یکشنبه در نشست با فرماندار ماسال با بیان اینکه پیشینه و نقش مؤثر تربیتی این مجموعه‌، زمینه ارتباط دوسویه با مخاطبان و اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری را فراهم‌کرده‌است، اظهار کرد: این مهم، بستری مناسب برای کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

 

وی به عضویت بسیاری از مسئولان و شخصیت‌های برجسته کشور در مراکز فرهنگی هنری کانون اشاره داشت و با سرمایه توصیف‌کردن شناخت و آگاهی تصمیم‌گیران از اثربخشی فعالیت‌های این نهاد گفت: داشتن نگاه فرهنگی و پیشینه کانونی شخصیت‌های تأثیرگذار، گنجینه‌ای ارزشمند برای پیش‌برد فعالیت‌های کودک و نوجوان محور کانون و تربیت نسلی ولایت‌مدار و انقلابی است.

 

میرعظیمی با اشاره به روحیه هم‌گرایی حاکم بر کانون و تعامل سازنده با دستگاه‌ها و فعالان عرصه فرهنگ تصریح‌کرد: پرهیز از حرکت‌های جزیره‌ای یک اولویت است و در این مسیر، اجرای فعالیت‌های فرهنگی هدف‌مند و پیش‌برد اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور در سایه هم‌افزایی فرهنگی، مد نظر قرار دارد.

 

وی به ضرورت تجهیز سالن سینمای مرکز ماسال و تأمین تجهیزات مورد نیاز کانون پرورش فکری بخش شاندرمن این شهرستان اشاره کرد و افزود: از رخدادهای خوب حضور در کانون، کشف و پرورش استعدادهای آینده‌سازان است و کمک به ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های این مجموعه، بسترهای مناسب را برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی این شهرستان ایجادمی‌کند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بر ضرورت تربیت سرباز برای حضرت‌ولیعصر (عج) و پرورش نسلی مؤمن، متعهد و انقلابی داشت و با بیان اینکه هم‌گرایی‌ها و زمینه فعالیت مؤثر و تثبیت حضور کودکان و نوجوانان را در مجموعه محبان اهل‌بیت (ع) فراهم می‌کند، گفت: برای دست‌یابی به این اهداف، از همراهی و مشارکت با فعالان عرصه فرهنگ استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار