کد خبر : 95029
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402- 51: 19

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان: 

گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می‌شود

گردهمایی کودکان عاشورایی در رشت برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی با عنوان «میهمانان کوچک امام‌حسین (ع)» طی سه روز آینده در مسجد سلیمانداراب رشت خبر داد.

به‌گزارش گیلانستان، سیدجلیل میرعظیمی صبح پنجشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: این گردهمایی با عنوان «میهمانان کوچک امام‌حسین (ع)» هم‌زمان در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل کانون گیلان زمان برگزاری این آئین باشکوه در استان را ساعت ۱۷ روز یکشنبه پنجم ماه محرم، برابر با یکم مرداد سال ۱۴۰۲ اعلام‌کرد و گفت: کودکان عاشورایی در مسجد سلیمانداراب شهر رشت گردهم می‌آیند.

 

وی به اهداف برگزاری این مراسم معنوی از سوی کانون پرورش فکری اشاره کرد و افزود: تعمیق باورهای دینی کودکان و نوجوانان، آشنایی بیشتر آنان با منظومه فکری و سیره عملی امام حسین (ع) از اولویت‌ها در برگزاری این گردهمایی است.

 

میر عظیمی به اهداف والای سرور جوانان اهل بهشت در شکل‌دهی به حماسه عاشورا و اهمیت صیانت از دین محمدی (ص) و تحکیم بنیان‌های آن با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد نسل کودک و نوجوان بیش‌از پیش با اهمیت و جایگاه این فریضه آشناشوند.

 

وی با دعوت از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گیلانی برای شرکت در این آئین معنوی ادامه داد: همراهی تمامی دستگاه‌ها، مجموعه‌های فرهنگی و اصحاب رسانه برای برگزاری و انعکاس خبری گردهمایی کودکان عاشورایی حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار