کد خبر : 97836
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402- 37: 19

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:  

اگر احساس کنم موثر نیستم در کانون نمی‌مانم/ اعزام کاروان پیک امید به مناطق محروم گیلان  

اگر احساس کنم موثر نیستم در کانون نمی‌مانم/ اعزام کاروان پیک امید به مناطق محروم گیلان   

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: اعزام کاروان پیک امید به مناطق محروم روستایی گیلان یکی از بارزترین برنامه‌های تعریف شده است.

به گزارش گیلانستان، سیدجلیل میرعظیمی روز یکشنبه به مناسبت فرارسیدن هفته ملی کودک در یک نشست خبری اظهار کرد: کاروان پیک امید کانون پرورش فکری گیلان با حضور در مناطق محروم روستایی و ایجاد فضایی شاد، برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری برگزار می‌کند.

 

وی با اشاره به برگزاری ۲۵۰ برنامه از سوی کانون پرورش فکری گیلان به مناسبت یادشده اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عضویت رایگان کودک و نوجوان، بازدید دانش‌آموزان از مرکز نجوم کانون در مجتمع ابریشم واقع در میدان جانبازان، تجلیل از فرزندان شهدای مدافع سلامت و امنیت در مراکز ۳۱ گانه کانون، کاشت نهال، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار اعم این برنامه‌ها است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه برگزاری جشنی متفاوت با دعوت کودکان زیر پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و کودکان کار از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک در استان است، بیان کرد: در گرامیداشت این هفته از افرادی که برای کودکان کتاب نوشته یا آثاری خلق کرده‌اند نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار گیلانستان مبنی بر اینکه به عملکرد خود چه نمره‌ای می‌دهید، خاطرنشان کرد: هر روز که از محل کار به منزل می‌روم فعالیت‌ها و عملکرد آن روزم را مرور و بررسی می‌کنم و

اگر روزی متوجه شوم که دیگر اثرگذار نبوده و حضورم فایده‌ای برای کانون ندارد، در این مسئولیت باقی نخواهم ماند.

 

میرعظیمی با اشاره به تخصصی‌بودن کار و فعالیت کانون پرورش فکری و با بیان اینکه امور مربوط به کودکان و نوجوانان به این مجموعه سپرده شده‌ است، اضافه کرد: کانون با همکاری مربیانی مجرب و کارآزموده در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های موثر مربوط به کودک و نوجوان تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

 

وی در ادامه با تشریح جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری، کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره‌ها عنوان کرد و ادامه داد: کودکان و نوجوانان علاقمند در گیلان می‌توانند در این جشنواره که فراخوان آن به زودی منتشر می‌شود، شرکت کنند.

 

وی با اشاره به مردمی‌تر شدن جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در سال جاری اضافه کرد: این جشنواره امسال در چهار محور “ملی، دینی، مذهبی و قصص قرآنی”، “اسطوره‌ها”، “اراده‌ها” و محور آزاد برای ارائه آثار برگزار می‌شود.

 

میرعظیمی برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان را کتاب محور عنوان کرد و گفت: کتاب، اساس برنامه و مدار کار ما در کانون پرورش فکری است و تربیت فرزندانی کتابخوان باید مورد توجه خانواده‌ها قرار گیرد.

 

۱۵ تا ۲۱ مهرماه با شعار ” کودکی بهتر، زندگی بهتر” هفته ملی کودک نام گرفته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار