کد خبر : 99132
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402- 25: 19

فرمانده انتظامی گیلان:

تکریم بازنشستگان تجلیل از کارکنان کنونی پلیس است

تکریم بازنشستگان تجلیل از کارکنان کنونی پلیس است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: تکریم از بازنشستگان و اعضای وابسته در حقیقت تجلی تجلیل از کارکنان کنونی پلیس است.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزاله ملکی در مراسم تجلیل از اعضای وابسته فرماندهی انتظامی استان گیلان که در راستای قرارگاه تابان در سالن شهدای فراجا شهرستان رشت برگزار شد، اظهار کرد: بازنشستگان در دوران خدمت خود، تلاش‌های زیادی را در حوزه انتظامی متحمل شده‌اند که رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ره‌آورد این زحمات شبانه‌روزی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی کشور موفق شده اعتماد عمومی را جلب کند، گفت: تکریم از بازنشستگان و اعضای وابسته در حقیقت تجلی تجلیل از کارکنان کنونی پلیس است.

 

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به سخنان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه بازنشسته از شاغل جدا نیست، افزود: هدف ما در فراجا این است که بتوانیم بیشترین ارتباط را با ۹ هزار و ۳۰۰ نفر از خانواده شهدا، بازنشستگان و آزادگان داشته باشیم و مشکلات آنها را به حداقل برسانیم.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس گیلان تمامی تلاش خود را برای به حداقل رساندن هزینه‌های پزشکی کارکنان به کار بسته است، بیان داشت: در این راستا احداث بیمارستانی با ۳۲ تختخواب در دست ساخت قرار دارد که عمده کارهای عمرانی آن پایان یافته و تا ۳ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از اعضای وابسته، خانواده شهدا، آزادگان، جانبازان و پلیس‌های افتخاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

فرمایش این اقا هیچ دردی از بازنشستگان را حل نکرده …..

رفتن به نوار ابزار