کد خبر : 103715
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402- 53: 11

نماینده ولی فقیه در گیلان:

حضور نیروی دریایی ارتش در آبراهه‌های دنیا، معادلات استکبار را برهم زده است

حضور نیروی دریایی ارتش در آبراهه‌های دنیا، معادلات استکبار را برهم زده است

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: شناورهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوی اسلامی با حضور در همه آبراهه‌های جهان، قدرت نیروی دریایی ارتش ایران را در دنیا به نمایش گذاشت و معادلات استکبار جهانی را برهم زد.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی روز سه شنبه در آئین جهاد تبیین در سالن آمفی تئاتر منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی گفت: این دستاوردها و پیشرفت‌های ایران موجب شد ۲ قدرت برتر و معادله گر دنیا(چین و روسیه) علاقمند به رابطه با ایران باشند؛ این پیشرفت‌ها باید به نسل جوان بویژه دانشجویان و دانش آموزان منتقل شود.

 

وی تاکید کرد: شما فرزندان انقلاب در طلایی‌ترین دوران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی فعالیت دارید؛ دورانی که در هیچ برهه‌ای از تاریخ ایران دریانوردی به این صلابت نبوده است.

 

وی با اشاره به تاریخ چهار هزار ساله دریانوردی جهان و قدمت دیرینه دریانوردی ایران که در خلیج فارس و در برخی آبراهه های دنیا حضور مستمر داشته اند، اظهار کرد: امروز معادلات فیزیکی، شناختی، مفاهیم اخلاقی و اجتماعی شما بیش از هر دوره ای از تاریخ است و در سالهای آینده پیشرفت‌های بیشتری در زمینه های مختلف حاصل خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: دنیای امروز با استفاده از ابزارهای پیشرفته ای که در اختیار بشر قرار گرفته به دهکده جهانی تبدیل شده است، این جهانی شدن برای بشریت هم تهدید و هم فرصت است؛ تهدید از جناح فاسدان و ستمگران و ظرفیت برای انسان‌های صادق، فداکار و عاقل که در گوشه و کنار این کرده خاکی حتی در بین ادیان غیر اسلامی نیز برای بشریت تلاش می کنند.

 

آیت الله فلاحتی جنایات رژیم صهیونیستی را یکی از تهدیدهای سردمداران فاسد و تبهکار بشریت با استفاده از ابزارهای پیشرفته دانست و افزود: طی سه ماه، بیش از ۱۰۰ هزار نفر زن، مرد و کودک کشته شدند؛ این جنایات کجای دنیا قابل پذیرش است.

 

وی تاکید کرد: موضوع یادشده نشان می‌دهد حقوق بشر و حقوق زن برای آنها دروغی بیش نیست و برایشان به نوعی از ابزار تبدیل شده است؛ رژیم صهیونیستی برای این جنایات خود چه پاسخی دارند؟ اکنون فطرت بشریت از جنایات این رژیم کودک کش بیدار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار