کد خبر : 74267
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400- 41: 13

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

حفظ کرامت انسانی و معیشت دغدغه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

حفظ کرامت انسانی و معیشت دغدغه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان حفظ کرامت انسانی و بهبود معیشت دغدغه کارکنان این اداره کل برشمرد و گفت: باید برای جذب اعتبارات بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی ظهر پنج شنبه در جمع کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به اینکه رسیدگی به معیشت زیر مجموعه این اداره کل یک مطالبه به حق از سوی کارکنان است، اظهار کرد: بی توجهی به کرامت انسانی، عدم بهره مندی از توانمندی و ظرفیت‌ها کارکنان در سیستم اداری از مهم‌ترین گلایه‌های آنها است.

وی به پایین بودن اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: دولت مردمی با شعار حفظ کرامت انسانی وارد میدان شده و باید به این موضوع توجه شود اگر منابع مالی ما اندک است باید کرامت انسانی کارکنان با برخورد درست و مناسب حفظ شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با تأکید بر بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همه نیروهای این اداره کل، افزود: برای ارتقای جایگاه حوزه فرهنگ و هنر استان گیلان نیازمند همکاری و مشارکت همه کارکنان این اداره کل و بهره مندی از توانمندی‌های آنها هستیم.

وی با اشاره به لزوم افزایش تعامل با همه سطوح وزارت ارشاد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اضافه کرد: باید مطالبات فعالان حوزه‌های فرهنگی و هنری استان گیلان را در همه بخش‌ها اعم از مالی، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات و حمایت‌ها در سطح وزارتخانه پیگیری و محقق کنیم.

ثقتی در ادامه همچنین بر ضرورت حفظ تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان برای جذب اعتبارات بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر تأکید کرد و ادامه داد: وجود طرح و ایده جدید، ابتکار و خلاقیت و نوآوری، همدلی و مشارکت برای تحقق طرح‌ها و در کنار تلاش برای جذب اعتبارات بیشتر قطعاً زمینه توسعه، ارتقا و اعتلای حوزه فرهنگ و هنر و استان را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت و تأمین منافع همه نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در اولویت بوده و خط قرمز محسوب می‌شود، تصریح کرد: بازگشایی تالار مرکزی رشت به عنوان یک مرکز فرهنگی و هنری مهم یکی دیگر از اولویت‌ها است و با توجه به جلسات برگزار شده به نتایج خوبی هم با شهرداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی رسیده‌ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر در این اداره کل در حوزه منابع مالی با کمبودهای فراوانی رو به رو بوده‌ایم، افزود: تلاش می‌کنیم تا گفتمان عدالت محوری دولت مردمی هم در بخش توزیع امکانات برای اهالی فرهنگ و هنر و هم در بخش توزیع امکانات رفاهی در میان اصحاب فرهنگ و هنر و کارگزاران اجرایی و محقق شود.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه ارتباطی میان مدیریت و کارکنان در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: ارتباط و تعامل نزدیک در ساختار سازمانی میان مدیران و کارکنان بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

ثقتی با اشاره به ظرفیت‌های اجتماعی فراوان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: متأسفانه طی سال‌های اخیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از جایگاه اصلی خود فاصله گرفته که با تلاش همه کارکنان و فعالان این حوزه دوباره به جایگاه اصلی خود باز می‌گردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار