کد خبر : 94536
تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402- 53: 21

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: 

خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می‌شوند

خبرنگاران فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می‌شوند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار گفت: بر اساس این لایحه از ۲۵۰ خبرنگار فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل می شود.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین واثق کارگرنیا روز شنبه در نود و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت، با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر یک تفکر، اندیشه و نشانه‌ای از نبوت و نقطه تلاقی کاروان رسالت و امامت است.

 

وی با قدردانی از عملکرد شهرداری رشت پیرامون برگزاری جشن بزرگ غدیر افزود: این جشن بزرگ با حضور و همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، سپاه، مواکب و هیئت‌های مذهبی رشت برگزار شد و استقبال با شکوه شهروندان از این اجتماع بزرگ، نشان دهنده آن است که می‌توان از ظرفیت پیاده راه فرهنگی رشت برای اقدامات تأثیر گذار فرهنگی استفاده کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیر ماه به نام روز عفاف و حجاب، اضافه کرد: حجاب مختص دین اسلام نیست و در ادیان مختلف به آن اشاره شده و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

واثق کارگرنیا با بیان اینکه دشمن در صدد استقرار فرهنگ برهنگی در جامعه اسلامی است، گفت: دشمن تلاش می‌کند منزلت، عفت و حیا را زنان مسلمان بگیرد.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه متولیان فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، افزود: دستگاه‌های متولی در موضوعات فرهنگی و عفاف و حجاب بسیار نقش آفرین هستند که انتظار می‌رود با برنامه ریزی ها و تصمیم سازی درست اقدام مؤثری در جنگ نرم دشمن ارائه دهند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه برگزاری مراسم تقدیر از خبرنگاران همزمان با روز خبرنگار، اضافه کرد: بر اساس این لایحه قرار است از ۲۵۰ خبرنگار فعال در حوزه مدیریت شهری رشت تجلیل شود.

 

کارگرنیا درباره لایحه تقدیر از خبرنگاران، بیان کرد: کارگروهی در این باره تشکیل و از تلاش‌های تمامی خبرنگارانی که در این حوزه تلاش می‌کنند تقدیر شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار