کد خبر : 48524
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398- 29: 18

درخشش ۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما

درخشش ۵ کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما

حجت الاسلام رضوانی نژاد از درخشش پنج کانون فرهنگی هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با بیان اینکه طرح ملی فهما انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران است اظهارداشت: این طرح در قالب شاخص‌های هشت‌گانه قرآن و عترت، شبکه‌سازی و ساماندهی، هنر متعالی، کتاب و کتابخوانی، مناسبت‌های ملی و مذهبی، فضای مجازی و رسانه، غنی‌سازی اوقات فراغت و خلاقیت و نوآوری به‌منظور ارزیابی و رتبه‌بندی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرا شد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به رقابت کانون‌های مساجد کشور در این رویداد ملی افزود: در مجموع ۱۳۳ کانون فرهنگی هنری با نظر هیئت داوران قابل تقدیر شناخته شدند که از این تعداد ۱۸ کانون در ۱۸رشته به عنوان کانون‌های برتر، ۱۸ کانون در ۱۸رشته به عنوان کانون شایسته تقدیر ویژه و ۹۷ کانون نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی تاکید کرد: داوری انجام شده در بخش‌های «دهه کرامت»، «فعالیت‌های قرآنی»، «اوقات فراغت»، «فیلم»، «نمایش»، «سرود»، «ایده و طرح»، «کتابخانه‌ها»، «فضای مجازی»، «دهه امامت و ولایت»، «دهه فجر»، «گفتمان‌سازی شعار سال»، «اربعین حسینی»، »ایثار و شهادت»، «نماز و امر به معروف و نهی از منکر»، «شبکه‌سازی و ساماندهی»بوده است.

حجت‌الاسلام رضوانی نژاد با بیان اینکه پنج کانون فرهنگی و هنری مساجد گیلان از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشور حائز رتبه در این طرح ملی شدند گفت: کانون فرهنگی هنری انصار زینب(س) شهرستان آستانه اشرفیه روستای لب دریا کانون برتر در این طرح ملی معرفی شد.

وی ادامه داد: کانون محمدرسول‌الله(ص) رستم آباد، کانون خاتم الانبیاء(ص) چولاب آستانه اشرفیه، کانون مصباح انزلی و کانون شهدای مدافع حرم رشت کانون‌های شایسته تقدیر معرفی شدند.

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد اظهارداشت: در حال حاضر ۹۱۹ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار