کد خبر : 104239
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402- 07: 19

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

درمانگاه جهاد کشاورزی گیلان با همان نام “شهید انصاری” به فعالیت خود ادامه می‌دهد

درمانگاه جهاد کشاورزی گیلان با همان نام “شهید انصاری” به فعالیت خود ادامه می‌دهد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: این درمانگاه، به عنوان نمادی از جانفشانی سنگرسازان بی سنگر جهاد سازندگی به خدمت رسانی به مردم استان می‌پردازد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان، صالح محمدی افزود: کلینیک پزشکی سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان واقع در رشت در سال ۱۳۶۰ با نام “شهید انصاری” آغاز به کار کرد و تاکنون به ارائه خدمات متنوع پزشکی به خانواده بزرگ جهاد کشاورزی و مردم استان گیلان پرداخته است.

 

 

وی تاکید کرد: در بازه ای از زمان عنوان کلینیک سلامت به این درمانگاه اضافه شد و نام آن به کلینیک سلامت شهید انصاری تغییر یافت و اکنون با فراخوان جدید و تغییر کادر مدیریتی درمانگاه، تیم جدید با آخرین استانداردهای روز و با تایید دانشگاه علوم پزشکی گیلان با عنوان”شهیدانصاری” به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

 

محمدی گفت:تغییر نام این درمانگاه تحت هیچ شرایطی اتفاق نمی‌افتد و این نشان از اراده مردمی و توجه به ارثیه تاریخی دارد و این تصمیم، نه تنها به مراتب معنویت و ارزش افزوده ایجاد کرده، بلکه از هر گونه تلاشی برای سوء استفاده سیاسی و سودجویی جلوگیری می‌کند.

 

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اظهار امیدواری کرد با ارتقا کیفیت و گسترش فعالیت‌های این درمانگاه شاهد ارائه خدمات پزشکی مطلوب و در شان مردم استان باشیم و خاطرنشان کرد: درمانگاه شبانه روزی شهید انصاری به منظور ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی با توجه به استانداردهای روز دانشگاه علوم پزشکی، به مسیر پیشرفت مستمر خود ادامه می‌دهد و این تعهد به اهداف ملی و بهزیستی جامعه، نشان از ارتباط محکم این درمانگاه با اهداف و سلامت عمومی می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار