کد خبر : 77103
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1400- 35: 17

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

رایزنی با وزیر ارتباطات برای ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی دو شهرستان رودسر و املش

رایزنی با وزیر ارتباطات برای ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی دو شهرستان رودسر و املش

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه زیرساخت‌های مخابراتی دو شهرستان رودسر و املش نیاز به ارتقاء دارند گفت: به زودی رایزنی‌هایی را با وزیر ارتباطات و نمایندگان شرکت‌های همراه اول و ایرانسل برای تحقق این امر انجام می‌دهیم.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» امروز (پنجشنبه، ۱۹ اسفند) در نشست بررسی مسائل و مشکلات ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه انتخابیه شهرستان‌های رودسر و املش اظهار داشت: پیگیری مسائل مخابراتی این دو شهرستان همواره در اولویت برنامه‌های ما قرار داشته است.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس از رایزنی و برگزاری دو جلسه در سطح وزارتخانه ارتباطات و فناوری و در سطح استان گیلان و شهرستان با مدیران ذیربط سخن گفت و عنوان کرد: متاسفانه این جلسات نتایج لازم را آنطور که باید و شاید به همراه نداشته و برای بنده به هیچ عنوان قابل قبول نبود.

صفری ملک میان با بیان اینکه وی مشکلات و کاستی‌های حوزه ارتباطات و مخابرات دو شهرستان رودسر و املش را به شکل جدی پیگیری کرده است تصریح کرد: تلاش کردم در سه هفته گذشته این پیگیری‌ها را با طرح سؤال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دنبال نمایم و جلسه فعلی هم در راستای همان طرح سؤال برگزار شده است.

وی رفع برخی از عقب ماندگی‌ها و کاستی‌های دو شهرستان رودسر و املش در حوزه ارتباطات و مخابرات توسط ادارات ذیربط را مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: متاسفانه در ۶۷ نقطه شهرستان رودسر با مساحت چیزی حدود ۱۳ کیلومتر و در شهرستان املش هم حدودا در ۲ هزار و ۶۰۰ متر با سرقت کابل مواجهیم. 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس تجهیز برخی از دکل‌های مخابراتی این دو شهرستان را توسط ادارات ذیربط خواستار شد ابراز داشت: همچنین برخی از دکل‌های مخابراتی هم نیاز به ارتقاء و به روزرسانی دارند که مورد شناسایی قرار گرفتند و باید عملیات اجرایی لازم برای ارتقاء روی آن‌ها انجام گیرد.

صفری ملک میان در پایان توسعه و ارتقاء خدمات و زیرساخت‌های مخابراتی در شهرها و روستاها را به ویژه در شرایط کرونایی و آموزش‌های آن لاین لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به زودی جلساتی را در سطح کشوری با شرکت همراه اول، شرکت ایرانسل و مدیران شرکت مخابرات برگزار خواهیم کرد تا به واسطه آن تجهیزات لازم را دریافت و در اختیار ادارات مخابرات دو شهرستان رودسر و املش قرار دهیم.

در این جلسه مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان، مدیرعامل شرکت ارتباطات و فناوری استان، نماینده شرکت ایرانسل و مدیران ادارات مخابرات دو شهرستان رودسر و املش نیز حضور داشتند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار