کد خبر : 94426
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402- 58: 15

نماینده ولی فقیه در گیلان: 

زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است/ لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی

زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است/ لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی گفت: زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است.

به گزارش ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر پنجشنبه در یادواره شهیدان انصاری و نورانی در سالن همایش‌های تالار مرکزی رشت، اظهار کرد: راز و رمز تعالی بشر در همه اعصار بویژه در زمان حال، امام شناسی است.

 

وی، عدم امام شناسی و زمان شناسی را از افت‌های بزرگ بشر دانست و افزود: بزرگترین چالش بشر در عدم درست شناخت زمان و امام رقم خورده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی‌های خاص شهدا، بیان کرد: زمان شناسی و امام شناسی شهدا یک سبک زندگی است.

 

فلاحتی با اشاره به اهمیت دو مقوله امام شناسی و زمان شناسی، اضافه کرد: امام شناسی و زمان شناسی دو خصیصه مهم و مکمل یکدیگر هستند و در کنار هم معنی و مفهوم پیدا می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه گمراهی و ضلالت در مسیر عدم شناخت درست از امام قرار دارد، افزود: عدم امام شناسی و زمان شناسی نتیجه‌ای جز گمراهی و شکست ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ویژگی‌های ممتاز شهیدان انصاری و نورانی بیان کرد: این شهیدان با حذف و کنار گذاشتن رفاه و آسایش مادی به عبودیت و بندگی واقعی رسیدند و شهید شدند.

 

فلاحتی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی امام شناس و زمان شناس بودند، گفت: تبیین و واکاوی زندگی این دو شهید نیاز مبرم جامعه امروز است.

 

وی با تاکید بر لزوم الگوسازی شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی افزود: این شهیدان پیاده کننده مدل حکمرانی دینی و مردمی بودند و باید به عنوان الگو از آن بهره گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جانبازوبرادرشهید پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

سلام.اکثراشهیدانصاری رانمیشناسندبرخی حتی خبرخانواده شهداءراندارنددرمراسمهاحاضروعکس سلفی میگیرنددرحالیکه ازدردمندان بی خبرند..شهیدانصاری مردود.دروغگونبود..بدون ریا محنت خدمت کرد.انصاری ذاتش پاک وصادق بود.نانردنبود..روحش شاد یادش گرامیبادازطرب والده شهیدمهربان .جانبازکه بخاطرافزایش اجاره خانه اجاره ای بزودی بایددرخیابان زندگی کن وهیج فریادرسی نیست..

جانبازوبرادرشهید پنجشنبه , ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

سلام.اکثراشهیدانصاری رانمیشناسندبرخی حتی خبرخانواده شهداءراندارنددرمراسمهاحاضروعکس سلفی میگیرنددرحالیکه ازدردمندان بی خبرند..شهیدانصاری مردود.دروغگونبود..بدون ریا محنت خدمت کرد.انصاری ذاتش پاک وصادق بود.نانردنبود..روحش شاد یادش گرامیبادازطرب والده شهیدمهربان .جانبازکه بخاطرافزایش خانه اجاره ای بزودی بایددرخیابان زندگی کندوهیج فریادرسی نیست..

رفتن به نوار ابزار