کد خبر : 105495
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1403- 06: 21

سارق سابقه‌دار هنگام سرقت در رشت به دام پلیس افتاد

سارق سابقه‌دار هنگام سرقت در رشت به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارق سابقه‌دار دوچرخه با هفت فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی خشت‌مسجد، حین سرقت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمود حافظی روز دوشنبه مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت را مهمترین وظیفه و اولویت کاری مجموعه انتظامی عنوان و اظهار کرد: تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر چند مورد سرقت دوچرخه طی ماه‌های گذشته در سطح شهر رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در خلال رسیدگی به این پرونده‌ها، ماموران پاسگاه انتظامی خشت مسجد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک نفر را در حال سرقت یک دستگاه دوچرخه‌ مشاهده کردند که این فرد با رویت پلیس اقدام به فرار کرد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رشت به دستگیری سارق با اقدامات پلیسی صورت گرفته اشاره و بیان کرد: سارق ۳۷ ساله در تحقیقات صورت گرفته به هفت فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

تشکیل ۲۱ فقره پرونده سرقت در گیلان

 

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۸ سارق و مالخر در اجرای طرح دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۱ فقره پرونده سرقت تشکیل شد.

 

سرهنگ علیرضا حدادی، هدف از اجرای طرح‌های انتظامی را افزایش احساس امنیت و کاهش جرایم در سطح جامعه عنوان کرد و گفت: با هدف شناسایی و دستگیری سارقان متواری و تحت تعقیب، طرح عملیاتی یک‌روزه به صورت متمرکز در سطح استان گیلان اجرا شد.

 

وی افزود: ۲۶ سارق و ۲ مالخر طی عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگی شدند و در این راستا ۲۱ فقره پرونده سرقت تشکیل و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های مقابله‌ای و پیشگیرانه، بیان‌داشت: اجرای طرح‌های مشابه در راستای ارتقاء امنیت با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار