کد خبر : 26098
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1397- 55: 19

شهرداری رشت در مسئله سیاه پوش کردن بافت مرکزی کوتاهی کرد/ به نصرتی تذکر دادیم

شهرداری رشت در مسئله سیاه پوش کردن بافت مرکزی کوتاهی کرد/ به نصرتی تذکر دادیم

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: نمایندگان مردم در مجموعه شورا موضوعات این چنینی را پیگیری می کنند و امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین رفتارهایی نباشیم.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت در گفتگویی گفت: ضمن عرض تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره)، واقعه ۱۵ خرداد و همچنین شهادت امیر المومنین، آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمام همشهریان عزیزم را در این شبهای عزیز دارم.

علوی ادامه داد: قطعا همه ی ما جوانان ایرانی و رشتی قدردان امام خمینی(ره) و پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم و به آرمانهای امام پایبند و در مسیر انقلاب استوار خواهیم ماند. واقعیت موضوع این است که ما همه به احساسات و شور جوانان احترام می گذاریم اما باید دقت شود تا نحوه بروز این احساسات بگونه ای نباشد که خدایی نکرده موجبات سوء استفاده دیگران و بدخواهان کشور و نظام و انقلاب فراهم شود.

وی افزود: کوتاهی شهرداری در مسئله ی سیاه پوش کردن بافت مرکزی شهر مشخص بوده و تذکرات لازم هم در همان روز داده شد و تا پایان روز مجموعه ی شهرداری این نقص را هرچند دیر جبران کرد.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: خواهش بنده از تمامی رسانه ها و تمامی افرادی که دلسوز شهر و کشور هستند این است که کمک کنند تا فضا در چنین شرایطی به سمت التهاب بیشتر پیش نرفته و به سوی عقلانیت سوق پیدا کند. بنده نمی خواهم از کسی دفاع کنم ولیکن قطعا این اتفاق و کوتاهی از روی عمد نبوده است.

علوی تصریح کرد: به آقای شهردار تذکرات لازم برای برخورد مناسب با عوامل این کم کاری داده شده و ایراداتی که به ساختمان شهرداری وارد شد همان دیشب توسط پرسنل شهرداری پاکسازی شده و مردم عزیزمان هم نگران نباشند.

عضو شورای شهر با بیان اینکه  شورا و شهرداری قطعا حافظ اموال عمومی و بیت المال و منافع مردم هستند، گفت: نمایندگان مردم در مجموعه شورا موضوعات این چنینی را پیگیری می کنند و امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین رفتارهایی نباشیم.

علوی در پایان گفت: در شرایط سخت این روزها همه باید کمک بکنیم تا از بار مشکلات شهر و کشور کم بشود و خدایی نکرده مشکلی بر مشکلات شهر و کشور اضافه نشود.

انتهای پیام/ خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار