کد خبر : 95964
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402- 41: 16

نمایندگان مردم دقیقا کجایند؟!

شهر سنگر و دریغ از یک باجه بانک مسکن/ سرگردانی مردم سنگر در کوچصفهان و رشت جهت انجام امورات بانکی

شهر سنگر و دریغ از یک باجه بانک مسکن/ سرگردانی مردم سنگر در کوچصفهان و رشت جهت انجام امورات بانکی

ایکاش یا سنگر شهری در محدوده جغرافیایی شرق استان گیلان (زادگاه استاندار) محسوب می‌شد یا دارای نمایندگانی قوی در مجلس بود.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، “بانک مسکن” بانکی دولتی و پرکاربرد در کشور است که علاوه بر خدمات بانکی نوین، در پرداخت انواع تسهیلات خرید، ساخت و تعمیر مسکن، امتیاز صندوق پس‌انداز خاص بانک مسکن (با سپرده گذاری) فعالیت می‌کند.

از آنجائیکه مهم‌ترین رویکرد و نقش این بانک در بخش مسکن است، لذا شمار زیادی از هموطنان به ناچار همواره می‌بایست با مراجعه فقط به این بانک امورات خود را پیش ببرند.

حال بانک مسکن که حتی در کوچکترین شهرهای ایران و استان گیلان بعضا دارای دو شعبه و بلکه بیشتر می‌باشد، اما در بخش بزرگ سنگر که این روزها مسئولان و نمایندگان از احتمال شهرستان شدنش سخن می‌گویند، یک باجه معمولی هم ندارد!

اینجاست که باید گفت ایکاش یا سنگر شهری در محدوده جغرافیایی شرق استان گیلان (زادگاه استاندار) محسوب می‌شد یا دارای نمایندگانی در مجلس بود که به سالها چشم انتظاری مردم فهیم و شریف سنگر در این خصوص پایان می‌دادند.

امید است مسئولان ارشد استان علی الخصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این خواسته اندک و تقاضای بسیار ناچیز شهروندان سنگری را سریعا محقق نموده و خدمتی ماندگار از خود ثبت نمایند تا این مردم ناچار نباشند برای انجام کارهای بانکی به رشت یا کوچصفهان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۱۷

آقای احمدی سنگری پس چه کاره هست ایشان اهل سنگرو۹۰درصدرای خودش راازسنگروحومه اخذکرده چطورنمیتونه یک شعبه بانک مسکن درسنگردایرکنه ،ازآقای آقازاده یادبگیره که خمام راشهرستان کرد

حسین سه شنبه , ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳

سنگر هیچ امکاناتی ندارد ؟ فقط شهر هر روز بزرگ می شود دریغ از کوچکترین امکانات و شهری بدون کمربندی در یک کلام روستایی بزرگ بنام سنگر

رفتن به نوار ابزار