کد خبر : 44538
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398- 04: 11

مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان:

ضرورت توجه ویژه به پیرغلامان و نوگلان مداح

ضرورت توجه ویژه به پیرغلامان و نوگلان مداح

منزوی با اعلام اینکه در سه ماهه دوم سال ۹۸ بسیج مداحان استان گیلان از رتبه ۲۸ به رتبه ۹ کشوری ارتقا پیدا کرده است، بر ضرورت توجه به دو گروه پیرغلامان و نوگلان مداح بسیار تاکید کرد.

به گزارش گیلانستان «مصطفی منزوی» در همایش مسئولان کانون های بسیج مداحان استان گیلان در رشت با اعلام خبر اینکه در سه ماهه دوم سال ۹۸ بسیج مداحان استان گیلان از رتبه ۲۸ به رتبه ۹ کشوری ارتقا پیدا کرده است، اظهار کرد: در مرکز تهران برای ۱۰ رتبه برتر برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان گیلان گفت: مداحان ما فی سبیل‌الله خدمت می‌کنند و هیچ نفع مادی نمی‌برند اما کار شما خدمت به خادمان اباعبدالله(علیه السلام) است و قطعا اجر معنوی آن در زندگی ما جاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید سعی کنیم در راه اسلام، ابا عبدالله و مسیری که حضرت امام (ره) و شهدا برای ما باز کردند، خدمت کنیم و دوستانمان را که به عنوان ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) خدمت می‌کنند، یاری و یادآوری کنیم که خط اصلی که امام و شهدا برای ما مشخص کردند، کجاست.

منزوی با تاکید بر اینکه همه مداحان استان باید عضو بسیج باشند، به ضرورت آموزش نوگلان اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات صالحین و آموزش به نوگلان یکی از پتانسیل‌های هر شهر می‌تواند، باشد که می‌بایست مداوم و به‌صورت منسجم به‌عنوان تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان در دیدار با پیرغلامان و علما و قاریان برجسته و… انجام شود.

منزوی در ادامه با تاکید بر اهمیت دادن به دو گروه پیرغلامان و نوگلان مداح، گفت: باید به مسئله شعرای آیینی هم توجه کرده و آنان را به مداحان وصل کنیم.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار