کد خبر : 17956
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396- 44: 13

عدم تخصیص منابع در چارچوب قانون یکی از ضعف‌های استاندار گیلان است

عدم تخصیص منابع در چارچوب قانون یکی از ضعف‌های استاندار گیلان است

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه استاندار گیلان نتوانست به وعده‌ها و رویکرد در استان گیلان جامه عمل بپوشاند گفت: تغییر استاندار گیلان و آمدن فرد غیربومی به‌طور قطع فرصت سوزی است.

به گزارش گیلانستان، محمدحسین قربانی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به تغییر احتمالی استاندار گیلان اظهار داشت: ابتدای کار دولت‌ها معمولاً زمان تغییر و تحولات در سطح کلان و مدیریتی کشور از جمله در حوزه استانداران است.

وی با بیان اینکه اکنون نیز زمزمه‌ای برای تغییرات استانداران از جمله استاندار گیلان وجود دارد افزود: یکی از مولفه‌های تغییرات و جابه‌جایی استانداران، خلع ید نکردن و استفاده آنان در پست‌های دیگر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه نجفی از جمله استاندارهای توانمند کشور است تصریح کرد: نجفی دارای توانمندی است و توانست اتفاق نظر مجمع نمایندگان استان گیلان و مردم را کسب کند.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر استاندار گیلان و آمدن فرد غیربومی به‌طور قطع فرصت سوزی است اعلام کرد: تغییر استاندار برای استان گیلان فرصت نیست بلکه تهدید است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دیدگاه مجمع نمایندگان استان گیلان نسبت به استاندار گیلان مثبت است گفت: رویکرد مردم استان گیلان نسبت به سه استاندار بومی در گذشته رویکرد بسیار مثبت و خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان گیلان از دولت درخواست کرد تا استاندار گیلان در سمت خود ابقا شود افزود: تصمیم گیری و تغییر استانداران در سطح کشور با دولت است و مجمع نمایندگان استان گیلان تنها دیدگاه مشورتی خود را ارائه کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در پاسخ به سئوال خبرنگار تسنیم در خصوص تشریح وضعیت عملکرد مثبت و قابل دفاع استاندار گیلان اظهار داشت: به‌طور قطع هیچ فردی از هر لحاظ مطلوب نیست.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه هر استانداری دارای ضعف و قدرت‌هایی است گفت: عدم تخصیص منابع در چارچوب قانون به استان گیلان یکی از ضعف‌ها و مولفه‌هایی که استاندار گیلان نتوانست به آن عمل کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: استاندار گیلان نتوانست به وعده‌ها و رویکرد دولت در استان گیلان جامه عمل بپوشاند و این مهم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار